انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاست‎گذاری جایزه فیروزه

انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاست‎گذاری جایزه فیروزه

دبیر و اعضای شورای سیاست‎گذاری ششمین جایزه «فیروزه» با صدور حكمی از طرف معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با صدور حکمی علی فریدونی را بعنوان دبیر ششمین دوره جایزه «فیروزه» منصوب نمود.
وی همینطور در احکامی جداگانه غلامرضا دیزجی، محسن همتی نژاد، مرتضی کاظمی، سیدجمال هادیان طبایی، سیدمحمدحسین سجادی نیری، سعید حسینی، بهزاد سلیمانی، علیرضا اسماعیلی و ایوب دهقان کار را بعنوان اعضای شورای سیاست‎گذاری این دوره از جایزه «فیروزه» منصوب نمود.
در متن حکم هر یک از این اعضا آمده است: «با عنایت به تعهد و تجارب بهادار جنابعالی در امور فرهنگی، بدینوسیله بعنوان عضو شورای سیاست‎گذاری ششمین دوره جایزره فیروزه منصوب می‎شوید.
امید است در سایه عنایت الهی، با همفکری و همکاری سایر اعضا در جهت ارتقا و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی موفق باشید.
توفیقات شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.»
بنا بر اعلام، اولین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی باتوجه به سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به موضوع خودکفایی در عرصه های مختلف خصوصاً در حوزه فرهنگ بر اساس پنج هدف اصلی کارهای خودرا شروع کرد که این اهداف شامل موارد زیر است: توجه به ابتکارات و خلاقیت های مردم و نهادهای غیردولتی در ارتباط با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی - اسلامی، ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده ها، افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی - اسلامی، تقویت منابع تغذیه فرهنگ ایرانی - اسلامی و زمینه سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه ها و آموخته های هنرمندان.



1399/07/21
14:23:16
5.0 / 5
1379
تگهای خبر: تولید , جشنواره , فرهنگ , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز