سعید سعدی با مهر مطرح كرد؛

زمان دقیق آغاز پخش نجلا معین نیست

زمان دقیق آغاز پخش نجلا معین نیست

مجله سرگرمی: تهیه كننده سریال نجلا با اشاره به اینكه زمان دقیق آغاز پخش این مجموعه هنوز معین نمی باشد، در عین حال تاكید كرد كه سریال همزمان با دهه آخر صفر پخش خواهد شد.



سعید سعدی تهیه کننده سریال تلویزیونی «نجلا» درباره زمان قطعی آغاز پخش این مجموعه از شبکه سه سیما به خبرنگار مهر اظهار داشت: زمان قطعی آغاز پخش را شبکه مشخص می کند اما طبق هماهنگی ها احتمال دارد پخش سریال با دهه آخر صفر همزمان شود.
وی درباره مضمون سریال که به اربعین اشاره دارد و تأثیر به تعویق افتادن پخش آن بر ارتباط با مخاطب عنوان کرد: اگر سریال از دهه آخر صفر آغاز شود و پس از اربعین بیفتد باز هم این ظرفیت را دارد که مخاطبش را جذب نماید چون یک درام عاشقانه است.
تهیه کننده «نجلا» افزود: این سریال در لایه هایی از قصه به اربعین می پردازد به هر حال ما تلاشمان را کردیم و «نجلا» یک کار مناسبتی و متعلق به امام حسین (ع) است و شاید عرف سازمان صداوسیما ساخت چنین سریال های مناسبتی با این پروداکشن نباشد.
سعدی درباره سختی های تولید این سریال توضیح داد: سریال لوکیشن های گوناگون دارد، هزینه های سنگینی داشت، اکسسوار داشتیم و سعی کردیم نتیجه کار خوب از آب دربیاید و مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. خصوصاً که کار کردن در این شرایط کرونایی واقعاً سخت بود. الان هم عوامل در جنوب کشور هستند، کار تولید ادامه دارد و بیشترین مشکلشان گرمای هوا است.


منبع:

1399/07/15
11:45:54
5.0 / 5
1485
تگهای خبر: تلویزیون , تولید , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز