خدا را شكر صاحبقرانیه تعطیل می باشد

خدا را شكر صاحبقرانیه تعطیل می باشد

به گزارش مجله سرگرمی این دفعه هیچ محدودیتی برای ورود به كاخ موزه ها نیست، تفاوتی هم ندارد چه كاخ «احمدشاهی» باشد چه «كتابخانه» سلطنتی یا كاخ موزه «اصلی» نیاوران. تنها وظیفه اصلی شان گوشزد كردن به بازدیدكنندگان جهت استفاده از ماسك است، نه حتی رعایت فاصله اجتماعی!


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، با وجود شیوع موج سوم کرونا اما بازدیدکنندگان مثل همیشه برای گرفتن تصاویر یادگاری، ماسک از دهان برمی دارند و حتی ترجیح می دهند در بقیه مسیر بازدید در فضای سربسته کاخ ها ماسک نزنند و تا وقتی با راهنمایان موزه مواجه نشده اند بار دیگر ماسک را به دهان نزنند.
در دور دوم شیوع کرونا و با باز شدن موزه ها از خرداد، برخی موزه های تهران استفاده ار تب سنج و ضرورت استفاده از دستکش و ماسک را جزء دستورات اولیه از زمان ورود به موزه ها اعلام می کردند، اما به نظر می آید هرقدر زمان می گذرد این قوانین جای خویش را از دست می دهند؛ حالا در ورودی کاخ موزه نیاوران هم مانند دو کاخ موزه دیگر نه از تب سنج خبری هست و نه از مواد ضدعفونی کننده در ورودی مجموعه ها یا دست کم در فضای باز موزه ها.
هر چند بخشِ کوچکی از سقف متحرک کاخ اصلی را باز گذاشته اند شاید برای رد و بدل شدن هوایِ فضای داخل کاخ، اما آیا این اقدام اثرگذار است؟
با وجود کم بودن بازدیدکنندگانی که در فضای سربسته کاخ ها ماسک استفاده نمی کنند، اما جمعیت زیادِ بازدیدکنندگان در فضای کاخ اصلی و رعایت نشدن فاصله اجتماعی آن قدر زیاد است که بعضی از مخاطبان در زمان خروج به راهنماها و مراقبان کاخ که در کنار در ورودی دور یکدیگر تجمع کرده اند، معترض می شوند.
کاخ احمدشاهی

1399/07/13
21:07:16
5.0 / 5
1426
تگهای خبر: كتاب , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز