خالق سربداران نمایش عشق روزهای كرونا را افتتاح نمود

خالق سربداران نمایش عشق روزهای كرونا را افتتاح نمود

مجله سرگرمی: محمدعلی نجفی كارگردان سینما نمایش عشق روزهای كرونا را افتتاح نمود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی نمایش، نخستین اجرای نمایش «عشق روزهای کرونا» به کارگردانی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی آزیتا موگویی شب گذشته پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه روی صحنه رفت.
محمد رحمانیان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: اجرای اول همیشه موجب دلشوره است و تشکر می کنم از دوستان و همکارانمان و همین طور از گروه اجرایی در تالار وحدت و بنیاد رودکی و آقای افضلی و آقای آشنا که برای به ثمر رسیدن این اجرا با ما همکاری کردند.
وی با معرفی محمدعلی نجفی بعنوان استاد خود اظهار داشت: خیلی خوشحالم که استادم امشب اینجاست و من همچنان شاگرد او هستم.
محمدعلی نجفی نیز با آمدن روی سن اظهار داشت: امشب برای من یک شب مهمست برای اینکه تئاتر فقط تفریح نیست، بلکه وقتی تئاتر می آییم انگار به عبادتگاه برای تزکیه روح رفته ایم.
وی افزود: در تئاتر عقل و حس، باهم در کار است و بازیگران روحشان را در مقابل ما عریان می کنند و ماه ها تمرین و کار می کنند تا حرف خودشان را به ما بزنند.
وی بیان کرد: حضور تماشاگران می تواند امید بدهد که همچنان تئاتر در جامعه ما برقرار باشد چونکه تئاتر نشانه فرهنگ و اندیشه ما است و آنچنان که تئاتر می تواند نقش فرهنگی، داشته باشد سینما کمتر می تواند این نقش را ایفا کند.
نجفی در آخر اظهار داشت: از جانب خودم از رحمانیان عزیز و همه کسانی که این نمایش را روی صحنه بردند تشکر می کنم و می توانم بگویم شاگرد از استاد بالاتر رفته است.


منبع:

1399/06/28
15:09:08
5.0 / 5
1362
تگهای خبر: اجرا , بازی , تئاتر , تالار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز