پیام دبیر شورای فرهنگ عمومی كشور به دنبال ارتحال آیت الله تسخیری

پیام دبیر شورای فرهنگ عمومی كشور به دنبال ارتحال آیت الله تسخیری

سید محمدرضا موالی زاده در پیامی درگذشت آیت الله تسخیری رئیس شورایعالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام تسلیت سید محمدرضا موالی زاده آمده است:
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ
ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله تسخیری باعث تأثر و تألم عمیق دوستان و دوستداران ایشان شد. آن دانشمند گرانمایه در طول عمر پر برکت خویش منشأ آثار ارزشمندی در زمینه ترویج معارف فرازمند وحیانی و آموزه های گرانسنگ مکتب خاندان عصمت و طهارت (ع) گردید. ایشان به واسطه گستره دانش و منطق استوار و شیوه استدلال خویش از سویی و خصوصیت های پرجاذبه اخلاقی و رفتاری اش از طرفی توانست تعاملات گسترده و مؤثری با علما و اندیشمندان جهان اسلام و دوستداران انقلاب اسلامی در گستره جهان برقرار نماید.
ضایعه فقدان آن عالم فرزانه را به محضر مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های مقدس علمیه، فعالان فرهنگی در عرصه بین الملل، خانواده و دوستان و آشنایان ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت و رضوان الهی در بهشت برین و برای بازماندگان محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.»




منبع:

1399/06/02
20:09:54
5.0 / 5
1800
تگهای خبر: علم , فرهنگ , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز