برگزاری نشست دشواره پژوهش در حوزه كودكی

برگزاری نشست دشواره پژوهش در حوزه كودكی

نشست «دشواره پژوهش در حوزه كودكی» برگزار می گردد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، این نشست به همت گروه جامعه شناسی کودکی انجمن جامعه شناسی ایران روز سه شنبه (۱۴ مرداد) از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با حضور حسام حسین زاده و پیام روشنفکر در فضای مجازی برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند این نشست را از راه صفحه اینستاگرام این انجمن دنبال کنند.
در خبر برگزاری این نشست آمده است: پژوهش در حوزه کودکان یکی از مهمترین چالش های حوزه مطالعات جدید کودکی است. پژوهشگران این حوزه همیشه با این سؤال روبه رو بوده و هستند که آیا می توان با روش های رایج پژوهش در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی به پژوهش در حوزه کودکان و کودکی پرداخت؟ و اصولاً پژوهش در حوزه کودکی و کودکان چه تفاوت ها و شباهت هایی با سنت رایج پژوهشی دارد؟
نوپایی مطالعات کودکی در کشور لزوم آشنایی پژوهشگران این حوزه را با روش های پذیرفته در این عرصه دوچندان کرده است. گروه جامعه شناسی کودکی انجمن جامعه شناسی ایران بر آن است تا با برگزاری نشست هایی در مورد پژوهش در حوزه کودکی، ضمن استفاده از تجربه پژوهشگران فعال این حوزه در کشور امکان دسترسی بیشتر علاقه مندان را به ره آوردها و رهیافت های صاحب نظران و پژوهشگران مهم و مطرح این حوزه فراهم آورد. «دشواره پژوهش در حوزه کودکی» اولین جلسه از این سلسله نشست هاست که امید می رود مورد توجه جامعه علمی حوزه مطالعات کودکی در کشور قرار گیرد.




منبع:

1399/05/20
14:40:40
5.0 / 5
1846
تگهای خبر: علم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز