با تشكیل مستركلاس های دیجیتال؛

معرفی میهمانان حاضر در جشنواره مجازی تورنتو از روسلینی تا وندرس

معرفی میهمانان حاضر در جشنواره مجازی تورنتو از روسلینی تا وندرس

بری لارسون، ناتالی پورتمن و دارن آرونوفسكی همچون چهره هایی هستند كه در جشنواره مجازی تورنتو ۲۰۲۰ حاضر خواهند بود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو اسامی شماری از چهره های درجه یک را که در این رویداد مجازی شرکت و در برنامه پرسش و پاسخ حاضر می شوند، اعلام نمود.
جشنواره فیلم تورنتو جزییاتی از کنفرانس های مجازی این دوره را که از ۱۰ تا ۱۵ سپتامبر برگزار می گردد هم اعلام نمود.
شماری از میهمانان این رویداد هم که به صورت معمول سپتامبر روی فرش قرمز حاضر می شدند معرفی شده اند. از این چهره ها بعنوان «سفرای جشنواره» در دوران کووید ۱۹ یاد شده است.
در بخشی از کنفرانس صنعت که با حضور درک سیان فرانس کارگردان و فیلمنامه نویس بعنوان مجری برگزار می شود، دیوید اویلوو بازیگر هالیوودی بعنوان سخنران میهمان شرکت می کند. بری لارسون، بری جنکینز، ناتالی پورتمن، دارن آرونوفسکی، گائل گارسیا برنال و تاتیانا مسلانی از سفرای جشنواره خواهند بود.
کری مولیگان، زاخاری کوینتو، ایزابلا روسلینی، ویم وندرس، اولیویا وایلد و دانی ین هم به صورت مجازی در جشنواره شرکت می کنند.
پیش از این از اوا دوورنی، نیکول کیدمن، جیسون ریتمن، مارتین اسکورسیزی، ریز احمد، پریانکا چوپرا، آلفونسو کوارون و کلر دنی هم بعنوان سفرای حاضر در این دوره یاد شده بود.
سازمان دهندگان جشنواره تورنتو گفته اند کنفرانس صنعت سینما به صورت گردهمایی مجازی در دوران انتشار کرونا برگزار می گردد. دیگر برنامه های جانبی چون برگزاری مستر کلاس ها، جلسات دیالوگ، پرسپکتیو، میکرو نشست ها، اسپاتلایت ها و جلسات سخنرانی هم به صورت آنلاین برگزار می گردد.
این جشنواره سال جاری تنها حدود ۵۰ فیلم مستقل را در سینماها اکران می کند و همزمان به صورت آنلاین هم آنها را به نمایش درمی آورد. فرش قرمزها و کنفرانس های خبری هم برای اولین بار با پلت فرم دیجیتال برگزار می گردند.
همان طور که پیش تر گفته شد «اتوپیای آمریکایی» ساخته دیوید بایرن فیلم افتتاحیه خواهد بود.
این جشنواره تاکید کرده که سیاهپوستان، بومیان و افراد رنگین پوست در مرکز توجه این دوره خواهند بود.


منبع:

1399/05/07
14:50:21
5.0 / 5
2265
تگهای خبر: جشنواره , سفر , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز