مدیر كل كانون پرورش فكری یزد خبر داد؛

برگزاری كلاس های تابستانی كانون یزد به صورت مجازی از مردادماه

برگزاری كلاس های تابستانی كانون یزد به صورت مجازی از مردادماه

مجله سرگرمی: یزد مدیر كل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان یزد از آغاز كلاس ها و دوره های تابستانی كانون از مردادماه به صورت مجازی در 37 رشته آگاهی داد.


«سیدحسین پیغمبری» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در ارتباط با اقدامات و برنامه های این کانون در ایام کرونایی، اظهار نمود: خوشبختانه از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا طراحی سایتی به آدرس «omid.kpf.ir» در دستور کار کانون پرورش فکری استان قرار گرفت و محتواهای آموزشی کوتاهی در موضوعات مختلفی مانند تهیه کاردستی با مواد دورریختنی و کارهای علمی در بستر فضای مجازی، با طول مدت ۹۰ تا ۱۸۰ ثانیه برای این سایت تهیه شد.
وی ادامه داد: البته بعد از موفقیت کانون پرورش فکری یزد در این طرح و گسترده تر شدن این اقدامات، مدیریت اجرای این طرح به صورت کشوری به کانون پرورش فکری کشور محول شد که خوشبختانه با استقبال قابل توجه مخاطبان نیز همراه شد.
پیغمبری با بیان این که کرونا منجر به گسترش کارهای مجازی کانون پروش فکری شد، اشاره کرد: کانون تمام کارهای حضوری خودرا در روزهای قرنطینه به صورت کاملاً مجازی دنبال کرد و باتوجه به تداوم وضعیت کرونا، برگزاری دوره های تابستانه کانون نیز به صورت مجازی برگزار می شود.
وی در مورد نحوه برگزاری کلاس های تابستانه و ثبت نام در این کلاس ها نیز اظهار داشت: به دنبال تصمیم کانون پرروش فکری و باتوجه به شرایط کرونایی کشور، مقرر شد تا تمام برنامه های کانون در استان های قرمز و نارنجی با تبعیت از دستورات ستاد استانی کرونا صورت گیرد پس تمام کلاس های حضوری کانون در یزد تعطیل و به صورت مجازی برپا خواهد شد.
پیغمبری از آغاز کلاس های تابستانی کانون پرورش فکری از پنجم مردادماه آگاهی داد و اظهار داشت: ۳۷ رشته برای آموزش های مجازی فصل تابستان کانون یزد انتخاب و معرفی شده است و امیدواریم باتوجه به ارتقای خدمات و کاهش شهریه ها به بیش از نصف و نبود محدودیت ثبت نام، شاهد افزایش استقبال از این دوره های آموزشی باشیم.




منبع:

1399/05/04
13:52:58
5.0 / 5
1993
تگهای خبر: اجرا , ثبت نام , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز