۴ جشنواره سینمایی با هم متحد شدند

۴ جشنواره سینمایی با هم متحد شدند

به گزارش مجله سرگرمی چهار جشنواره بزرگ سینمایی پاییزی اعلام نمودند نیروهای خویش را برای مقابله با عوارض كرونا یكی می كنند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، جشنواره های ونیز، تورنتو، تلوراید و نیویورک اعلام نمودند در اتحادی مشترک، فستیوال های پاییزی را به جای رقابت، با روحیه همبستگی همه جانبه در دوره پسا کرونایی وارد عمل می کنند.
این چهار چشنواره مهم پاییزی که در مجموع در طول ۶ هفته برپا می شوند، با صدور اطلاعیه ای اعلام نمودند همه این جشنواره ها سال جاری سکویی متحد برای معرفی بهترین های سینما خواهد بود.
در این بیانیه آمده است: سال جاری از رقابت با همکاران مان در جشنواره های پاییزی فاصله گرفته ایم و به این وسیله به همکاری متعهد می شویم. ما ایده ها و اطلاعات را به اشتراک می گذاریم و جشنواره های خویش را به بستری یکپارچه برای ارائه بهترین های سینما بدل می نماییم. ما در خدمت فیلم سازان، تماشاگران، روزنامه نگاران و همه اعضای صنعت سرگرمی هستیم که اکوسیستم سینما را رونق می بخشند.
هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز از ۲ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۲ شهریور) برگزار می گردد و بعد از آن جشنواره فیلم تورنتو از ۱۰ تا ۲۰ سپتامبر (۲۰ تا ۳۰ شهریور) و سپس جشنواره فیلم نیویورک از ۲۷ سپتامبر تا ۳ اکتبر (۶ تا ۱۲ مهر) برگزار می گردد. تلوراید هم از ۳ تا ۷ سپتامبر (۱۳ تا ۱۷ شهریور) برگزار می گردد.
این بیانیه به امضای آلبرتو باربرا مدیر جشنواره ونیز، کامرون بیلی و جوانا ویسنته مدیران جشنواره تورنتو، اوجین فرناندز مدیر جشنواره نیویورک و تام لودی و جولی هانت سینگر مدیران جشنواره تلوراید رسیده است.

1399/04/19
15:45:57
5.0 / 5
2286
تگهای خبر: جشنواره , صنعت , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز