بهروز رشاد :

بچه های هور درباره قاچاق پرنده است

بچه های هور درباره قاچاق پرنده است

مجله سرگرمی: بهروز رشاد تهیه كننده فیلم سینمایی بچه های هور عنوان نمود كه این فیلم درباره محیط زیست و قاچاق پرندگان است و در منطقه هورالعظیم فیلمبرداری می شود.



بهروز رشاد تهیه کننده سینما که اخیرا برای فیلم سینمایی «بچه های هور» به کارگردانی و نویسندگی فیاض موسوی پروانه ساخت دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این فیلم اظهار داشت: «بچه های هور» یک فیلم سینمایی خانوادگی و مقرر است فیلمبرداری آنرا در منطقه هورالعظیم در جنوب کشور آغاز نماییم. هفته آینده هم پیش تولید این اثر را بطور جدی شروع می نماییم و اهتمام داریم نقش اصلی را یکی از سلبریتی ها برعهده بگیرد از همین رو فعلاً حاضر در حال رایزنی هستیم.
وی با اعلان اینکه «بچه های هور» یک فیلم محیط زیستی و درباره قاچاق پرندگان است، توضیح داد: وضعیت کرونا در کشور مراحل ساخت فیلم ها را پیچیده کرده است که کار ما هم مستثنی از این امر نیست. هم اکنون نیز جنوب کشور به لحاظ کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد. ضمن اینکه هورالعظیم یک منطقه بسیار گرم است بدین سبب عملاً امکان کار در این فصل را نداریم. برآورد ما این است که اگر کرونا شدت نگیرد، فیلمبرداری «بچه های هور» را در پاییز آغاز نماییم اصلاً این فیلم را به جز پاییز نمی گردد در فصل دیگری فیلمبرداری کرد.
رشاد در آخر با اشاره به همکاری با فیاض موسوی عنوان کرد: فیاض موسوی فیلم های تلویزیونی و تله فیلم های زیادی ساخته اما «بچه های هور» نخستین تجربه سینمایی اوست. ضمن اینکه در این فیلم فیلمبردار نادر معصومی، مدیر تدارکات داوود ناظمی و عکاس هم بهروز صادقی است.


منبع:

1399/03/28
11:58:19
5.0 / 5
2307
تگهای خبر: تلویزیون , تولید , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز