رامین صدیقی با مهر مطرح كرد؛

انتشار آلبوم در سایه كرونا

انتشار آلبوم در سایه كرونا

مجله سرگرمی: یك تهیه كننده شناخته شده آثار موسیقایی از برنامه ریزی برای برگزاری چهارمین فستیوال بداهه نوازی، تولید دو آلبوم مهم و تجربه بازی در فیلم سینمایی جهان با من برقص سخن گفت.



رامین صدیقی از ناشران و تهیه کنندگان شناخته شده موسیقی کشورمان که طی سال های اخیر در چارچوب مؤسسه «هرمس» آثار متفاوتی را در عرصه موسیقی منتشر نموده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین کارهای موسیقایی خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تا یک ماه دیگر تازه ترین آلبوم پیمان یزدانیان از آهنگسازان و نوازندگان خوب پیانو توسط مؤسسه «هرمس» در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. سومین آلبوم کوارتت «کاسته» نیز یکی دیگر از پروژه های ماست که طی هفته های آینده در بازار موسیقی منتشر می شود.
وی افزود: پس از برگزاری «شب های تک نوازی پیانو»، «شب های بداهه نوازی زهی و زخمه ای» و «فستیوال بداهه نوازی و تک نوازی سازهای بادی» در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان مواجه گردید، درصدد هستیم تا فستیوال بداهه نوازی پیانو – درام را امسال برگزار نماییم. منتها برگزاری این فستیوال وابستگی کامل به ماجرای شیوع ویروس کرونا دارد که نمی دانم تا چه زمانی مقرر است طول بکشد. بطور قطع اگر بحث موج دوم کرونا شکل جدی تری به خود بگیرد برگزاری این فستیوال نیز با چالش مواجه خواهد شد و ما نمی توانیم تاریخ دقیقی را برای این رویداد اعلام نماییم.
این تهیه کننده و ناشر موسیقی اشاره کرد: در صورتیکه بتوانیم فستیوال را برگزار نماییم، به احتمال فراوان این دفعه بنیاد آفرینش های هنری نیاوران میزبان نخواهد بود. چونکه پیش بینی ما این است که باتوجه به ماجرای دونوازی کنسرتهای این فستیوال بطور طبیعی میزان استقبال هم افزایش خواهد داشت. کما اینکه به سبب رعایت فاصله گذاری که برای ماجرای کرونا مطرح است طبیعتاً باید شرایط را به شکلی طراحی نماییم که اجراها در سالنی با ظرفیت بیشتر از نیاوران در اختیارمان باشد. از این جهت در صورت برگزاری فستیوال ما در تالار دیگری پذیرای مخاطبان خواهیم بود.
صدیقی که مدتی پیش بعنوان بازیگر فیلم «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت حضور داشت، درباره تجربه بازیگری خود در این اثر سینمایی اظهار نمود: من پیش از حضور در فیلم «جهان با من برقص» تجربه بازی در یک فیلم کوتاه و یک فیلم بلند را هم داشته ام. بدین سبب در عرصه بازیگری تجربه اولم محسوب نمی گردد. جالب اینجاست که پیشنهاد حضور من در فیلم سروش اول با خودِ من آغاز شد. ماجرا هم از اینجا شروع شد که چون همسرم طراح لباس این فیلم بود بدین سبب من بطور اتفاقی و پیش از شروع فیلمبرداری فیلمنامه را خوانده بودم و علاوه بر خاصیت ها و امتیازاتی که داشت به شدن مجذوب نقشی که بعدها برایم در نظر گرفته شده بود، شدم. حتی یک دفعه هم به سروش صحت زنگ زدم و گفتم: «این شخصیت را بسیار دوست دارم و اگر روزی دیدی که با بازیگران دیگری که برای این شخصیت ها در نظر گرفتی، به توافق نرسیدی، روی من حساب کن.»

وی اضافه کرد: این ماجرا بطور کامل هم از طرف من و هم از طرف سروش فراموش شد تا اینکه من متوجه شدم عوامل فیلم با بازیگرانی که برای ایفای این شخصیت در نظر گرفته بودند به توافق نرسیدند. درست دو روز مانده به شروع فیلمبرداری بود که سروش صحت به من زنگ زد و اظهار داشت: «هنوز سر پیشنهادی که دادی هستی؟» و من هم به او پاسخ مثبت دادم. در این شرایط بود که من بدون حتی یک جلسه حضور در دورخوانی ها در این فیلم حضور پیدا کردم. حضوری که پیش از هر چیزی برایم رفاقتی بود تا حضور در یک اثر سینمایی. به هر حال هنرمندانی چون سروش صحت و علی مصفا از دوستان نزدیک من هستند که از دوران نوجوانی و جوانی با آنها دوستی دارم و خوشحالم که شرایطی پیش آمد تا تجربه خوبی را از سر بگذرانم.
این تهیه کننده موسیقی اشاره کرد: متأسفانه شرایط اکران فیلم به شکلی شد، که هر بلایی بود به سرش آمد و متأسفانه در شرایطی اکران شد که اتفاقات و حوادث مربوط به گرانی بنزین، بعدتر شهادت سردار سلیمانی و سانحه هواپیمای اوکراینی نحوه نمایش فیلم را در شرایط بسیار نامساعدی قرار داد. ماجرای ویروس کرونا و تعطیلی کامل سینماها نیز تکمیل کننده این اتفاقاتی بود که برای فیلم پدید آمد. به هر حال بسیار خوشحالم مخاطبان از محتوای فیلم خوششان آمد و با اثر ارتباط خوبی برقرار کردند.
صدیقی در آخر اظهار داشت: باتوجه به اتفاقاتی که برای فیلم افتاد، هنوز شرایطی به وجود نیامده که با پیشنهاداتی برای بازیگری مواجه شوم ضمن اینکه همان چند فیلمی هم که کارهای مربوط به تولید را آغاز نموده اند از قبل نسبت به انتخاب بازیگران و مواردی از این دست برنامه ریزی داشتند. از این جهت هنوز در شرایطی نیستم که بخواهم بگویم برای بازی در فیلم دیگری می توانم پیشنهاد داشته باشم یا خیر؟ اما این برای من موجب خوشی است که بازی ام در این فیلم توانسته مورد رضایت نسبی مخاطبان قرار گیرد.


منبع:

1399/03/23
15:08:36
5.0 / 5
2305
تگهای خبر: اجرا , بازار , تالار , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز