زنان قربانی اسیدپاشی مدل لباس شدند

زنان قربانی اسیدپاشی مدل لباس شدند

به گزارش مجله سرگرمی مدیر یك مجموعه فرهنگی ـ هنری از انتخاب زنان قربانی اسید پاشی بعنوان مدل لباس برای نخستین بار اطلاع داد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، آمن خادمی ـ طراح لباس و مدیر مجموعه فرهنگی هنری ماهورا ـ درباره پوشاندن لباس های این برند بر تن قربانیان اسیدپاشی برای اولین بار در ایران توضیح داد: در جامعه ما و در تمامی جهان افرادی هستند که به علت حوادث مختلف زیبایی ظاهری خویش را از دست می دهند، قربانیان اسیدپاشی همچون این گروه ها هستند که با تحمل دردهای زیاد جسمی پس از حادثه و نقص عضو، از نظر روحی هم با مخاطرات و مصائب زیادی مواجه می شوند؛ چونکه زیبایی برای همه افراد انسانی موضوعی مهم می باشد. ولی زنان قربانی اسیدپاشی به علت تفاوت های روانی بیشتر از مردان به این مورد اهمیت می دهند. شاید بنابراین هم بتوان گفت زنان قربانی اسیدپاشی کمی بیشتر از مردان قربانی این اتفاق در رنج هستند. بیراه نیست اگر بگوییم گوشه نشینی و منزوی شدن زنان قربانی اسیدپاشی را بیشتر از مردان تهدید می کند.
او اظهار نمود: ما در گروه ماهورا با اعتقاد راسخ نسبت به اینکه انسان در ذات خود زیباست و با تاکید بر اینکه به صورت خاص موهبت زیبایی در زنان و در تمام اجزای روحی و جسمی آنها به ودیعه نهاده شده است بر آن هستیم تا نشان دهیم که زنان حتی با داشتن صورت هایی که تحت تأثیر اسیدپاشی ترکیب قبلی خویش را از دست داده، هم زیبا بوده و می توانند به لباس هایی که ما برای طراحی و دوخت آنها ساعت ها وقت گذاشته ایم طراوت و زیبایی را هدیه کنند.
خادمی که روی عروسک های بومی ایران هم فعالیت دارد و تابحال چندین عروسک تاریخی را احیا کرده، تصریح کرد: بر آن هستیم که ثابت نماییم زیبایی زنان تنها در چارچوب صورت هایی با ترکیب منظم و لبریز از آرایش های امروزی خلاصه نشده است؛ بنابراین و با ایمان به زیبایی همه جانبه قربانیان اسیدپاشی طی صحبت با انجمن پشتیبانی از قربانیان اسیدپاشی که مدیریت و گردانندگان اصلی آن بر عهده خود این عزیزان است، موفق شدیم نظر مثبت این زنان را جلب کرده و از آنها بعنوان مدل برای تبلیغ لباس های دوخته شده توسط این گروه و نشان دادن زیبایی های آنها بهره برداری و ثابت نماییم زنان در هر شرایطی می توانند جهان و اطراف خویش را زیبا کنند.










1399/03/13
13:39:00
5.0 / 5
2546
تگهای خبر: زیبایی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز