برای روزهای قرنطینه كرونایی؛

لوریس چكناوریان برای كرونا موسیقی نوشت

لوریس چكناوریان برای كرونا موسیقی نوشت

مجله سرگرمی: لوریس چكناوریان آهنگساز و رهبر اركستر پیشكسوت كشورمان در ایام قرنطینه كرونایی و امید برای روزهای بهتر پیش روی مردم جهان قطعه 12 دقیقه ای كرونا را در سه بخش منتشر نمود.


دریافت 11 MB
به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، لوریس چکناوریان آهنگساز و رهبر ارکستر پیشکسوت کشورمان نیز که همیشه کارهای زیادی را در حوزه تولید آثار موسیقایی در مناسبت ها و رویدادهای مختلف داشته در ایام اخیر قطعه ۱۲ دقیقه ای «کرونا» را در سه قسمتِ «یورش»، «مرگ» و «زندگی» را منتشر نمود.
به گفته این آهنگساز احسان بیرقدار این قطعه را به صورتِ سمپل صدای ارکستر با وسواس بسیار زیادی انجام داده است.

وی درباره انگیزه های خود از ساخت این اثر توضیح داد: «فکر می کنم این ویروس تمامِ جهان را درگیر خود کرده است و خیلی از هنرمندان نیز به شکل های گوناگون نسبت به آن واکنش نشان داده اند، من نیز تلاش کردم با ساخت قطعه ای در سه موومان احساس خودرا به این مساله مطرح کنم. اینکه با تمام هجومی که این ویروس به زندگی ما وارد کرده و بخش مهمی از زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است، اما خواه ناخواه در نهایت این زندگی است که پیروز می شود.

من به سفارش کادر درمانی و برای حفاظت از خودم و هم چنین دیگر هم وطنان م در خانه مانده ام و ارتباط چندانی با جهان بیرونی ندارم؛ اما اهتمام می کنم این اوقات را به بهترین شکل بگذرانم. بیش از گذشته کار می کنم و فیلم می بینم و موسیقی گوش می دهم و قطعه می نویسم، چون بر این گمان هستم که موسیقی همیشه یکی از بهترین راه هایی است که می تواند در بحران ها به مردم کمک نماید و این مساله را در ایام اخیر نیز مشاهده کرده ایم.

اولین گام در راهِ مبارزه با این ویروس این است که تمام مسایل بهداشتی را رعایت نماییم تا این مساله هر چه زودتر تمام شود، اما تا زمانی که در این وضعیت هستیم نیز باید تلاش نماییم که هر آن کاری که از دست مان برمی آید را انجام دهیم. اگر هنرمندیم، بیش از هر زمانِ دیگری کار نماییم و اگر نیستیم، اهتمام نماییم اطلاعات مان را افزاش دهیم.»
علیرضا راد نت نویسی پارتیتور، احسان بیرقدار سمپل موسیقی، امید نیک بین میکس و مسترینگ، یارتا یاران عکس و ایمان نیک بین ویدئو گرافیست عوامل اجرایی این قطعه را می سازند.


منبع:

1399/02/05
13:52:43
5.0 / 5
2752
تگهای خبر: اجرا , تولید , زندگی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز