با داستانی زنانه محور؛

دنیای جنگ ستارگان گسترش پیدا می كند

دنیای جنگ ستارگان گسترش پیدا می كند

به گزارش مجله سرگرمی یك سریال جدید جنگ ستارگان با محوریت داستانی زنانه در دیزنی پلاس در دست ساخت است.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، سریال جدید «جنگ ستارگان» توسط لزلی هدلند كه از خالقان، سازنده و تهیه كننده اجرایی سریال تحسین شده «عروسك روسی» بود، ایجاد می شود.
هنوز جزییاتی از خطوط داستانی دقیق سریال جدید منتشر نشده اما منابع آگاه می گویند این پروژه داستانی زن محور خواهد داشت كه اتفاق هایش در یك بازه زمانی متفاوت با دیگر پروژه های «جنگ ستارگان» به وقوع می پیوندد.
گفته می شود هدلند مسئولیت نویسندگی سریال را بر عهده دارد و سازنده آن هم خواهد بود.
هدلند تاكنون همینطور مسئولیت كارگردانی چند اپیزود از «عروسك روسی» را برای نت فلیكس بر عهده داشته است. این سریال برای فصل اول خود نامزد دریافت ۱۳ جایزه امی شد و در نهایت توانست برنده سه جایزه بشود.
هدلند مسیر حرفه ای كاری خویش را با نوشتن و كارگردانی كردن مجموعه «هفت نمایشنامه مرگبار» شروع كرد. یكی از قسمت های همین مجموعه منبع الهام اولین پروژه كارگردانی فیلم سینمایی او هم بود كه با نقش آفرینی كریستن دانست ساخته شد. دیگر فیلم های وی شامل بازسازی سال ۲۰۱۴ «درباره دیشب» و نوشتن و كارگردانی «خوابیدن» می شوند.
به غیر از «عروسك روسی»، دیگر پروژه های وی در تلویزیون شامل «تریرها»، «صحبت رك»، «اسمیلف» و «دوشنبه سیاه» می شوند. او هم اكنون یك قرارداد كلی با فاكس ۲۱ تلویژن استودیوز دارد كه هم اكنون این استودیو هم در زیرمجموعه دیزنی است.
سریال جدید «جنگ ستارگان» در حال تایید شده كه مدتی پیش مشخص شد فصل سوم «ماندالوریان» در دیزنی پلاس در دست ساخت است. این سریال كه پیش نمایش فصل دومش اواخر سال قبل انجام شد، از پروژه های مختص به سرویس استریمینگ دیزنی است كه تاكنون بسیار محبوب بوده و به پدیده ای در فرهنگ عامه آمریكا بدل شده است.
در حال حاضر ۲ پروژه لایو اكشن دیگر «جنگ ستارگان» هم در دیزنی پلاس در دست ساخت است. یكی از آنها سریالی درباره شخصیت اوبی-وان كنوبی با نقش آفرینی یوان مك گرگور است و دیگری یك سریال پیش درآمد برای «سركش» است كه دیگو لونا در آن نقش آفرینی می كند.

1399/02/04
14:09:45
5.0 / 5
2927
تگهای خبر: اجرا , تلویزیون , سرویس , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز