توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛

فراخوان مقاله با موضوع نقش موسیقی در زمان بحران منتشر گردید

فراخوان مقاله با موضوع نقش موسیقی در زمان بحران منتشر گردید

مجله سرگرمی: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران فراخوان مقاله با موضوع نقش موسیقی در زمان بحران (با تاكید بر بحران كرونا) را منتشر نمود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، معاونت هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با همكاری موسسه «آفتاب نو» طی روزهای گذشته فراخوان مقاله با موضوع «نقش موسیقی در زمان بحران (با تاكید بر بحران كرونا)» با هدف تبیین جایگاه هنر موسیقی را منتشر نمود.
«نقش و كاركرد موسیقی و هنرمندان موسیقی در تسكین و ترمیم مشكلات روانی جامعه در زمان بحران»، «بررسی اثر بخشی سبك ها و فرم های مختلف موسیقی در بهبود وضعیت روانی جامعه هنگام بحران»، «چگونگی ارتباط رسانه و موسیقی در حل بحران»، «نقش و كاركرد صنعت موسیقی و وابستگان حوزه نشر موسیقی در زمان بحران» محورهای اصلی این فراخوان اعلام شده است.
علاقه مندان برای شركت در این فراخوان می توانند به تارنمای اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مراجعه كنند.
مهلت ارسال چكیده مقالات تا اختتام خرداد ماه و اصل مقاله ها تا اختتام مرداد ماه سال جاری اعلام شده است. ضمن اینكه نتایج بعد از داوری تا نیمه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد. این در حالیست كه برمبنای اعلام فراخوان حق نشر مقالاتی كه وارد رقابت می شوند، به سازمان دهنده متعلق می باشد و به سه مقاله برتر جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته با نظر هیات داوران، به یك مقاله برجسته، جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت و مقاله های برگزیده در رسانه ها و به شكل كتاب منتشر خواهد شد.


منبع:

1399/01/29
22:59:11
5.0 / 5
2925
تگهای خبر: رسانه , شركت , صنعت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز