در پی شیوع ویروس كرونا؛

شهرداری تهران با بسته های حمایتی به كمك تئاتر آمد

شهرداری تهران با بسته های حمایتی به كمك تئاتر آمد

مجله سرگرمی: مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ارائه نخستین بسته حمایتی هنرهای نمایشی توسط این سازمان به دنبال شیوع ویروس كرونا آگاهی داد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین عالم بخش مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از نخستین بسته حمایتی از هنرهای نمایشی توسط این سازمان آگاهی داد و اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس كرونا و تعطیلی مراكز نمایشی كشور بی شك لطمه های جدی به اقتصاد تئاتر وارد شده كه مبتنی بر این مساله اولین بسته حمایتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پشتیبانی از هنرمندان تئاتر را ارائه می نماییم.
وی در رابطه با تشریح این بسته حمایتی توضیح داد: از گروه های تئاتری كه نمایش آنها آماده اجرا بوده و یا با یك تمرین مختصر آماده اجرا می شود، دعوت می نماییم كه با حضور در پردیس تئاتر تهران كه حرفه ای ترین و مجهزترین بلك باكس های تئاتری كشور را دارد، نمایش خودرا جهت ضبط ویدئویی با سه دوربین اجرا كنند ضمن اینكه باتوجه به تفاهم نامه ای كه با سامانه نمایش نت منعقد شده است بعد از ضبط، اثر گروه های نمایشی در سایت مذكور بارگذاری شده و جهت فروش اینترنتی عرضه خواهند شد.
مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اشاره كرد: این امكان متعلق به گروه هایی است كه نمایش آنها در هر كدام از سالن های شهر تهران آماده اجرا بوده و به سبب شیوع بیماری كرونا متوقف شده است و به نمایش های آماده شده برای اجرا در سالن های سازمان فرهنگی هنری محدود نخواهد شد.
وی اضافه كرد: گروه ها هیچ هزینه ای برای اجاره سالن به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پرداخت نخواهند كرد و بلك باكس ها بطور رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد. همین طور پردیس تئاتر تهران از محل فروش بلیط در فضای مجازی درصدی نخواهد گرفت و بخش عمده عواید حاصل از فروش به گروه می رسد و مقداری از آن نیز به سایت نمایش نت تعلق خواهد گرفت.
عالم بخش افزود: سازمان فرهنگی هنری در زمینه اطلاع رسانی نیز به گروه های نمایشی كمك می نماید و از امكاناتی كه در فضای مجازی دارد، برای تبلیغ این نمایش ها بهره می گیرد. امیدواریم این بسته حمایتی موجب شود فعالیت تئاتر در این روزها به كلی تعطیل نشود و با این روش ساعات فراغت مناسبی را برای هموطنان عزیزمان در منزل رقم بزنیم.
مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری درانتها اظهار داشت: همه تدابیر بهداشتی همچون ضدعفونی كردن محیط و تجهیزات به صورت رایگان توسط پردیس تئاتر تهران انجام می شود. این مركز به این علت انتخاب شده كه دارای بلك باكس های حرفه ای و مجهز است و به سبب قرار نگرفتن در مركز شهر، ترددها در آن بیشتر قابل كنترل است و درصد آلودگی آن در مقایسه با مركز شهر بسیار پایین تر است.
گروه های نمایش برای بهره بردن از امكان اجرای نمایش در پردیس تئاتر تهران می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر روز با شماره ۹۱۲۵۷۹۳۴۸۴ تماس بگیرند.


منبع:

1399/01/11
22:21:41
5.0 / 5
2929
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , رسانه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز