در برنامه فرش بنفشه مطرح شد؛

روایت وزیر ارتباطات از مهمترین نصیحت پدرش

روایت وزیر ارتباطات از مهمترین نصیحت پدرش

مجله سرگرمی: برنامه فرش بنفشه رادیو ایران پنجشنبه هفتم فروردین ماه با اجرای منصور ضابطیان میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران پنجشنبه هفتم فروردین ماه با اجرای منصور ضابطیان میزبان محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.
وزیر ارتباطات در ابتدا اظهار داشت: بچه هایم هر سال در جهرم در كنار پسرعموها و دخترعمه ها به سر می بردند اما امسال نرفتند و در خانه ماندند. بدین سبب به هر حال شرایط برایشان دشوار است. اما چاره ای نیست. البته برنامه هایی برایشان تدارك دیده ایم كه مشغول شوند. ضمن اینكه قسمتی از وقت بچه ها به تكالیف مدرسه می گذرد. معلم هایشان هم بوسیله پیام رسان ها ویدئوهایی را می گذارند و درس می دهند. بدین سبب قسمتی از وقت بچه ها به آموزش می گذرد. قسمتی از وقت را هم به بازی های كامپیوتری و دیدن برنامه های تلویزیونی می گذرانند و بخش دیگر را مطالعه می كنند. مادرشان نمی گذارد وقت خالی داشته باشند.
آذری جهرمی با اعلان اینكه این روزها هوای جهرم خوب و بهترین زمان برای رفتن به این شهر است، تصریح كرد: سرانه فضای سبز عمومی جهرم تقریباً نزدیك به صفر است. شما در شهر جهرم پارك و فضای سبز نمی بینید. نخلستان و باغ دارند و خانواده ها به باغ های خودشان می روند و بدین سبب سر كردن این اوضاع برای جهرمی ها نباید خیلی سخت باشد. چه در خانه و چه در باغات بمانند. ضمن اینكه رعایت می كنند و پایبند به این هستند كه ارتباطات اجتماعی شان را در نوروز كنترل كنند. هرچند مردمان پرترددی هستند و به دیدار یكدیگر می روند، اما رعایت می كنند. ما هر شب با مادر و خواهرهایم یك گروه داریم و مكالمه های تصویری گروهی با هم داریم و هر كس از خانه خودش وصل می شود.
وی همین طور درباره نصیحتی كه از بزرگ ترهای خود شنیده است و به وی در زندگی كمك كرده، اظهار داشت: پدرم همیشه به من و ۶ خواهر و برادرم این نصیحت را می كرد كه دروغ نگویید. نخستین و آخرین نصیحتی بود كه پدرم همیشه به ما می گفتند. خیلی مهم بود برایمان در همه شرایط و فكر می كنم خیلی در زندگی های شخصی و اجتماعی ما مؤثر است. این مساله همیشه در ذهن من بوده است.
در اختتام این گفتگو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ضابطیان درباره كتاب تازه اش پرسید و ضابطیان پاسخ داد: كتابی نوشته ام و منتظرم این دوران كرونا تمام بشود تا آنرا چاپ كنم.
جهرمی نیز جویای اسم این كتاب شد تا منتظر آن باشد و مجری «فرش بنفشه» خبر داد: اسم این كتاب «سه رنگ» و غذا نوشت های من از ایتالیا است.
«فرش بنفشه» به تهیه كنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود.


منبع:

1399/01/08
23:44:05
5.0 / 5
3160
تگهای خبر: اجرا , تلویزیون , رادیو , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز