همدلی هنرمندان و مردم در مبارزه با كرونا

همدلی هنرمندان و مردم در مبارزه با كرونا

به گزارش مجله سرگرمی پویش «شب نشانی» به همت تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی با محوریت پر كردن بهینه اوقات قرنطینه افتتاح شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی از همكاران خود در رشته های مختلف ادبی، نمایش، تجسمی، سینمایی، موسیقی و... دعوت نمودند تا برای آگاهی بخشی و با محوریت پر كردن بهینه اوقات قرنطینه، با تهیه ویدئوهای موبایلی و كوتاه به پویش «شب نشانی» در فضای مجازی بپیوندند.

این پویش با هدف امیدبخشی و ایجاد اتحاد و همدلی در بین مردم و هنرمندان برای مقابله با ویروس كرونا به راه افتاده است. هنرمندانی كه تمایل به پیوستن به این پویش در هر رشته ای دارند، می توانند ویدئوهای خویش را كه در آن مشغول فعالیت فرهنگی و هنری یا امور خلاقه هستند، با هشتگ #شب_نشانی در فضای مجازی(پیج اینستاگرام) خود منتشر كنند تا امكان جستجوی آنها برای دبیرخانه مجموعه فراهم گردد.

گفتنی است عموم مردم هم می توانند در همراهی با هنرمندان ویدئوهای دست ساخته خویش را با محوریت پر كردن بهینه اوقات قرنطینه با هشتگ #شب_نشانی منتشر نموده و در این پویش شركت نمایند.
به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر، این پویش فرهنگی و هنری برای مقابله با كرونا به همت این موسسه، با همراهی مجله سه نقطه برگزار می گردد.



1399/01/07
12:49:54
5.0 / 5
3150
تگهای خبر: دبیرخانه , شركت , فرهنگ , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز