مسعود روشن پژوه با نوروز در راهست به شبكه پنج می آید

مسعود روشن پژوه با نوروز در راهست به شبكه پنج می آید

به گزارش مجله سرگرمی ویژه برنامه زنده نوروز در راهست همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت علی(ع) روی آنتن شبكه پنج سیما می رود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی برنامه، ویژه برنامه زنده «نوروز در راه است» همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت علی(ع) از شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۲۰: ۴۵ روی آنتن شبكه پنج سیما می رود.
سیدمرتضی عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی با اشاره به این خبر اظهار داشت: این جنگ تلویزیونی با رویكرد تجلیل از شهروندان خدمتگزار در ارگان های مختلف شهری تهران طراحی شده است. حضور هنرمندان نام آشنا كشور در كنار شهروندان خدوم تهرانی در مشاغل مختلف حال و هوای تازه ای در این ویژه برنامه به همراه خواهد داشت.
عمادی درباره نحوه انتخاب شهروندان خدوم تهرانی توضیح داد: شهروندان خدوم تهرانی با رای مخاطبان انتخاب شده و به شهروند منتخب هم از جانب شبكه پنج سیما تندیس شهروند خدوم نمونه سال ۹۸ اهدا خواهد شد، همینطور برای مشاركت بیشتر مخاطبان هم هر شب به پنج نفر از مخاطبان كه در این رای گیری شركت كرده باشند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیرگروه تهران و شهروندی افزود: مقدمات معرفی شهروندان خدوم از جانب ارگان های مربوطه حدود بیست روز به طول انجامید و با اجماعِ نظرات كارشناسان سه شهروند به مخاطبان معرفی و از بین سه نفر از هر ارگان، یك شهروند كه بیشترین رای مردمی را كسب كرده باشد، بعنوان شهروند خدوم نمونه معرفی خواهد شد.
وی تصریح كرد: برشی از زندگی و خدمات این شهروندان در چارچوب مستندی كوتاه در طول برنامه های شبكه پنج پخش خواهد شد تا مخاطبان برای رای با آنان بیشتر آشنا گردند.
عمادی یاد آور شد: در بخشی از برنامه به كسانی كه برای خدمت به مردم جامعه از جان خود مایه گذاشتند از جانب شبكه پنج سیما لوح ایثار تقدیم خواهد شد.
مدیر گروه تهران و شهروندی در انتها این گفتگو تصریح كرد: امیدوارم بتوانیم در ایام سختی كه مردم عزیزمان سپری می كنند با تلاش همكارانمان برنامه ای جذاب و سرشار از نشاط تقدیم حضور هموطنان عزیزمان نماییم.
ویژه برنامه «نوروز در راه است» در گروه تهران و شهروندی شبكه پنج سیما و به تهیه كنندگی فرشید محمودی و كارگردانی امیر فروتن و اجرای مسعود روشن پژوه به مدت ۸ شب روی آنتن می رود.

1398/12/16
21:48:46
5.0 / 5
3413
تگهای خبر: اجرا , تلویزیون , خدمات , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز