در اولین نشست كمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با كرونا چه گذشت؟

در اولین نشست كمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با كرونا چه گذشت؟

به گزارش مجله سرگرمی اولین نشست كمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با كرونا با حضور دستگاه های ذیربط و به ریاست مشترك صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و علی ربیعی (سخنگوی دولت) در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مركز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست كه با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شواری عالی فضای مجازی و معاونان وزرای بهداشت و درمان آموزش پزشكی، كشور، اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون رسانه ای دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، معاون سیاسی سازمان صدا وسیما و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شد، آخرین اقدامات برای ارتقای سطح اطلاعات افكار عمومی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس كرونا مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.


در این جلسه راه كارهای هم افزایی دستگاه های مختلف برای پاسخ به سوالات مردم و رفع شبهات، ابهامات و شایعات در مبحث ویروس كرونا بررسی گردید.
همچنین با عنایت به تاكیدهای رئیس جمهور برای شفاف سازی و اطلاع رسانی منطبق با واقعیت به مردم، راه كارهای ایجاد ارتباط دوسویه با مردم و استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها گفتگو و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
با توجه به انتشار اخبار غیر واقعی و گاها ساختگی و رواج برخی شایعات، تدابیر و تصمیمات لازم برای اطلاع رسانی بهنگام از جانب وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی در مبحث پیشگیری و درمان و سایر دستگاه ها برای رفع نیازهای مردم صورت گرفت.
در این نشست از تلاشهای كلیه خبرنگاران و دست اندركاران رسانه ملی و سایر رسانه های شناسنامه دار همچون خبرگزاری ها، روزنامه ها، پایگاه های اطلاع رسانی و فعالان شبكه های مجازی در اطلاع رسانی و آموزش های بهداشتی و درمانی در مواجهه با بحران جاری كرونا در كشور تشكر و قدردانی گردید و لزوم استمرار و نقش آفرینی در این شرایط حساس در تولید و نشر اطلاعات متناسب با نیاز مردم و تقویت همكاری با دستگاه های مسئول مورد تاكید قرار گرفت.
همچنین در كمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با كرونا مقرر شد كه كارگروه های مختلف تعیین شده برای تقویت بخش اطلاع رسانی درباره اقدامات و پاسخ به شبهات و گاها القائات كه توسط برخی رسانه های معاند و گاها بدون هویت ایجاد اختلال روحی وروانی و اضطراب در ذهن مردم می كنند، با قوت و شبانه روزی فعالیت خویش را استمرار بخشند.



1398/12/11
21:18:44
5.0 / 5
3495
تگهای خبر: تولید , دبیرخانه , دستگاه , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز