در مجموعه داستان ترسناك آمریكایی ؛

كوین تنها در خانه سریال ترسناك بازی می كند

كوین تنها در خانه سریال ترسناك بازی می كند

مجله سرگرمی: بازیگر مجموعه سینمایی تنها در خانه در فصل دهم سریال داستان ترسناك آمریكایی بازی می كند.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، مكالی كالكین بازیگر نقش «كوین» در فیلم های محبوب «تنها در خانه» به گروه بازیگران سریال «داستان ترسناك آمریكایی» پیوست.
مكالی كالكین همچون بازیگران جدیدی است كه در فصل دهم این سریال پرطرفدار بازی می كند.
رایان مورفی خالق سریال اعلام نمود شماری از بازیگران به این فصل سریال اضافه شده اند و شماری از بازیگران فصل های قبلی نیز همچنان در سریال حضور دارند.
وی در اینستاگرام خود اعلام نمود سارا پولسن و ایوان پیترز بازیگران ثابت فصل های پیش در این فصل مجموعه هم حضور دارند. در صورتیكه فصل پیشین تنها فصلی بود كه این دو در آن بازی نكرده بودند.
كالكین كه برای بازی در نقش كوین در مجموعه فیلم های «تنها در خانه» شهرت جهانی یافت اخیرا بعنوان بازیگر میهمان در سریال كمدی هولو یعنی «عروسك چهره» دیده شد.
دیگر بازیگران فصل هم «داستان ترسناك آمریكایی» شامل كتی بیتس، لزلی گراسمن، بیلی لورد، آدینا پورتر، لیلی ریب، آنجلیكا راس و فین ویتراك می شود. هیچ موضوع، طرح اولیه یا اطلاعی درباره تاریخ اكران این فصل سریال داده نشده است.
از بازیگرانی كه از آنها نام برده شده برخی در چند فصل این سریال بازی كرده بودند همچون لیلی ریب كه در ۶ فصل و كیتی بیتس كه در ۵ فصل این سریال نقش آفرینی كرده بودند.
معلوم نیست كالكین ۳۹ ساله در فصل دهم «داستان ترسناك آمریكایی» در چه نقشی بازی می كند.
این سریال مورفی موضوع های مختلفی را ارائه كرده و از یك طنز سیاسی تا یك اثر ترسناك عامه پسند را خلق كرده است. فصل های مختف یانس ریال با عناوین «خانه قتل»، «تیمارستان»، «محفل»، «نمایش عجایب»، «هتل»، «روناك»، «فرقه»، «آخرالزمان»، و «۱۹۸۴» روی آنتن رفته اند.
این سریال در ژانر وحشت اولین بار در كانال كابلی تلویزیونی اف ایكس در آمریكا در سال ۲۰۱۱ پخش گردید. هر فصل از این سریال داستانی مجزا دارد كه درانتها همان فصل داستان اختتام می یابد اما بیشتر بازیگران اصلی سریال، در تمام فصل ها با نقش های متفاوت حضور دارند.


منبع:

1398/12/09
23:28:48
5.0 / 5
3853
تگهای خبر: تلویزیون , فیلم , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز