به كارگردانی محمودرضا ثانی؛

كیارستمی و عصای گمشده در بازار فیلم برلین عرضه می شود

كیارستمی و عصای گمشده در بازار فیلم برلین عرضه می شود

مجله سرگرمی: همزمان با آغاز هفتادمین دوره جشنواره فیلم برلین، فیلم بلند كیارستمی و عصای گمشده به كارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه كنندگی بهروز نشان برای نخستین بار در بازار فیلم این جشنواره عرضه می شود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، همزمان با آغاز برگزاری هفتادمین دوره جشنواره فیلم برلین، فیلم بلند «كیارستمی و عصای گمشده» به كارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه كنندگی بهروز نشان برای نخستین بار در بازار فیلم این جشنواره عرضه خواهد شد. این در حالیست كه الهه نوبخت مدیر كمپانی «الی ایمیج» بعنوان پخش كننده بین المللی این فیلم جشنواره برلین حضور دارد.
فیلم بلند «كیارستمی و عصای گمشده»، آخرین ساخته محمودرضا ثانی قبل از این در جشنواره های «سالتو»، «اوراسیا در روسیه»، «كوهستان سبز» و «تندیس طلایی» در آمریكا روی پرده رفته و موفق به كسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره ها و تندیس طلایی شد.
جشنواره فیلم برلین یكی از بزرگ ترین و معتبرترین جشنواره فیلم جهان در كنار جشنواره هایی همچون كن و ونیز است كه هرساله در اسفند ماه به مدت دو هفته دركشور آلمان برپا می شود. هفتادمین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۰ فوریه تا ۱ مارس مصادف با یك تا یازده اسفندماه برگزار می گردد و هر ساله حدود ۴۰۰ فیلم در انواع و ژانرهای مختلف از كشورهای سراسر جهان حضور دارند.
فیلم «كیارستمی و عصای گمشده» به مدت زمان ۹۰ دقیقه، روایتی از نوع نگاه كیارستمی به زندگی و سینما است كه محمود رضا ثانی در مدت ۴ سال و زمانی كه كیارستمی كارگاه های آموزشی سینمایی در اسپانیا و كلمبیا برگزار می كرد، تلاش نموده بینش یك مؤلف، دیدگاه و جهان بینی وی را به تصویر بكشد.
لازم به توضیح است پریسا ساسانی بعنوان مدیر روابط عمومی و با مشاركت مدرسه ایموفیس در ساخت این پروژه حضور داشتند.


منبع:

1398/12/02
14:06:43
5.0 / 5
3629
تگهای خبر: بازار , جشنواره , زندگی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز