دشمنی بشر با كره خاكی سوژه یك انیمیشن شد

دشمنی بشر با كره خاكی سوژه یك انیمیشن شد

به گزارش مجله سرگرمی انیمیشن سم پاشی به مبحث تغییرات اقلیمی كره زمین و دشمنی بشر با كره خاكی می پردازد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، انیمیشن «سم پاشی» كه با تهیه كنندگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تولید می شود به مبحث تغییرات اقلیمی كره زمین و دشمنی بشر با كره خاكی می پردازد.
فرنوش عابدی كه كارگردانی انیمیشن «سم پاشی» را بر عهده دارد، درباره ساخت این اثر اظهار داشت: «سم پاشی» كه در مرحله پیش تولید و ساخت شخصیت ها و فضا قرار دارد، برای مخاطب نوجوان به بالا ایجاد می شود. برای ساخت «سم پاشی» از تكنیك سه بعدی كامپیوتری استفاده می كنم.
وی درباره داستان و مبحث انیمیشن «سم پاشی» توضیح داد: در شهری ناكجاآباد، ارتشی از سربازان سم پاش مأموریت دارند هر گونه گیاه و رستنی را از بین ببرند. این در شرایطی است كه یكی از سربازان پی به بی خطر بودن و حتی مفید بودن گیاهان می برد. بعد از پیدا كردن اتفاقی یك گیاه سبز، این سرباز در كوشش برای حفظ آن می شود در حالیكه خویش را به مخاطره می اندازد.
عابدی درباره دغدغه خود برای پرداختن به مبحث مدنظر در انیمیشن «سم پاشی» تاكید كرد: با عنایت به تغییرات اقلیمی كره زمین و دشمنی بدون توقف و به دور از عقلانیت بشر با كره خاكی، گرم شدن و نابودی تدریجی كره خاكی و خانه مان و آینده ای ناامید كننده برای آینده زیست بشر، به نظر می آید بزرگ ترین تهدید در طول تاریخ انسان برای حیات انسان اتفاق می افتد. ازاین رو به این مورد در انیمیشن «سم پاشی» پرداختم.
وی اظهار نمود: «سم پاشی» با نگاهی نمادین به این اتفاق خطیر، می تواند به موضوعی جهانی و فراگیر بدل شود و به موفقیتی جهانی مبدل شود.
كارگردان «سم پاشی» در انتهای سخنان خود درباره زمان آخر ساخت این اثر انیمیشن اظهار داشت: اگر همه چیز بموقع پیش برود، برای جشنواره دوسالانه پویانمایی كانون پرورش فكری، یعنی اوایل زمستان سال ۱۳۹۹، این انیمیشن آماده می شود.

1398/11/28
13:54:21
5.0 / 5
4380
تگهای خبر: تولید , جشنواره , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز