با حضور تعدادی از هنرمندان صورت گرفت؛

افتتاح یك گالری برای هنرهای پنهان

افتتاح یك گالری برای هنرهای پنهان

به گزارش مجله سرگرمی گالری هیدن از مجموعه های فعال عرضه و نمایش آثار حوزه های مختلف هنرهای تجسمی با حضور برخی از هنرمندان عرصه های مختلف راه اندازی شد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مهر، گالری «هیدن – HIDDEN» به مدیریت گلناز كرمی و الهام ابوالزلف از مجموعه های فعال عرضه و نمایش آثار حوزه های مختلف هنرهای تجسمی با حضور برخی از هنرمندان عرصه های مختلف همچون پری ملكی، لوریس چكناواریان رهبر اركستر و آهنگساز، ادنا زینلیان طراح پیشكسوت لباس، بردیا صورنوری آهنگساز و نوازنده پیانو، ناصر ایزدی آهنگساز و رهبر اركستر، جواد ستوده نیا مستند ساز و تهیه كننده، یارتا یاران نویسنده، بازیگر و مترجم كار خویش را شروع كرد. در این گالری آثار دست ساز برخی از هنرمندان ایرانی با شكل و شمایلی متفاوت در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه دست ساخته های بعضی از هنرمندان با مواد اولیه مختلفی چون سیم، ورق های گالوانیزه، آهن، كاشی، چوب، آینه، شیشه وسفال به همراه آثار سولماز مالك در حوزه طراحی داخلی و دكوراسیون با در نظر گرفتن سبك های مختلف هنر ایرانی، آثار پانته آ پاكدامن طراح داخلی و آثار گروه طراحی «راف» پیش روی علاقه مندان قرار گرفت. ضمن اینكه گل آرایی گالری توسط تیم LILAC انجام شده بود.
گلنازكرمی از مدیران گالری «هیدن – HIDDEN» با اشاره به انگیزه های برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: تمام تلاش گروه طراحی و ایده پردازی گالری بر این مبنا بوده كه بتوانیم شرایطی را برای ظهور و بروز هنرمندان مستعد و جوان در بخش های مختلف حوزه هنرهای تجسمی بخصوص طراحی و دكوراسیون داخلی فراهم نموده و در جهت شناسایی و عرضه آثار آنها اقداماتی را انجام دهیم.
وی درباره نحوه نام گذاری این گالری هم بیان نمود: اتفاقا انتخاب واژه « HIDDEN» برآمده ازتفكری است كه مایل بودیم یكسری هنرهای پنهان هنرمندان عرصه های مختلف بخصوص طراحی داخلی و دكوراسیون با یك زمینه هنری و فرهنگی به مخاطبان معرفی نماییم. البته این هدف كوتاه مدت ماست كما اینكه در این حوزه برنامه هایی را پایه ریزی كردیم كه بزودی جزئیات آن در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. به هر ترتیب آنچه در رویدادهای برنامه ریزی شده این گالری مد نظر ما قرار گرفته كوشش برای ایجاد بستری مناسب پیرامون فعالیت هنرمندانی است كه هنرشان كمتر از آنچه در رسانه ها دیده ایم به معرض نمایش گذاشته شده و این فضا می تواند محلی برای نمایش و معرفی آثارشان باشد.
گالری «هیدن – HIDDEN» به مدیریت گلناز كرمی و الهام ابوالزلف همه روزه از ساعت ۱۱ بامداد تا ۲۳ شب میزبان علاقه مندان است و مخاطبان می توانند به آدرس خیابان انقلاب، نرسیده به حافظ، خیابان پورموسی، خیابان شیرین پلاك ۲۱، خانه ۱۳۰۷ رجوع كنند.

1398/11/20
13:30:25
5.0 / 5
4139
تگهای خبر: رسانه , فرهنگ , مستند , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز