فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی

فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی

مجله سرگرمی: فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی از طرف اداره كل سرگرمی های سازنده و بازی های كامپیوتری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان منتشر گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، ایده پردازان و طراحان به مناسبت چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند ایران در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارند با مراجعه به تارنمای رویداد ملی ایده آزاد به آدرس www.ideaazad.ir و مطالعه شرایط عمومی مبادرت به ثبت نام كنند.
بر طبق این فراخوان شركت كنندگان بعد از ثبت نام روز ۲۰ اسفند در یك نشست توجیهی و بعد از انتخاب آثارشان از طرف هیات داوران اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در دوره های آموزشی در رابطه با كارهای شان شركت خواهند كرد و پس از راه یابی طرح و ایده به مرحله نهایی مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.
محسن حموله مدیركل سرگرمی های سازنده و بازی های كامپیوتری كانون درباره ی این رویداد توضیح داد: ایده های منتخب در نهایت در شورای تولید كانون، بررسی و در صورت دارا بودن شرایط، مبادرت به تولید ایده های برگزیده خواهیم كرد.
طبق گزارش روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی با همكاری موسسه فرهنگی هنری چهارباغ و هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت های جوانان و كمك به رشد و هدایت و نمایاندن قابلیت ها و ایده های نو در صنعت اسباب بازی بهار ۱۳۹۹ برگزار می گردد.
فراخوان كامل این رویداد همین طور در سایت خبری كانون پروش فكری كودكان و نوجوانان به آدرس www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است.




منبع:

1398/11/18
15:02:42
5.0 / 5
4322
تگهای خبر: اسباب بازی , تولید , ثبت نام , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز