سم ریمی روی صندلی كارگردانی دكتر استرنج بعدی می نشیند

سم ریمی روی صندلی كارگردانی دكتر استرنج بعدی می نشیند

مجله سرگرمی: سم ریمی در حال گفت و گو است تا كارگردانی فیلم دوم دكتر استرنج را انجام دهد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ورایتی، سم ریمی كه به شكل دادن به فیلم های مدرن ابرقهرمانی در سال ۲۰۰۲ با فیلم «اسپایدرمن» كمك كرد، در حال گفت وگوست تا كارگردانی «دكتر استرنج: در قلمروی جنون» را برای مارول استودیوز انجام دهد.
ریمی مقرر است جایگزین اسكات دریكسون كارگردان فیلم اصلی شود. دریكسون ۹ ژانویه به صورت رسمی به علت اختلاف نظرهایی كه در شكل دادن به فیلم داشت، كنار گذاشته شد اما او بعنوان تهیه كننده اجرایی در پروژه باقی ماند.
اگر ریمی روی صندلی كارگردانی بنشیند باید كمی به كار سرعت بدهد چونكه مقرر است تولید فیلم در ماه می (اردیبهشت) شروع شود.
مارول در اینباره خبر نداده است.
ریمی بعد از آخر سه گانه «اسپایدرمن» برای سونی پیكچرز با «اسپایدرمن ۳» در سال ۲۰۰۷، در سال ۲۰۰۹ با فیلم ترسناك «مرا به جهنم ببر» ظاهر شد و بعد مقدمه ای بر فیلم «جادوگر شهر آز» برای دیزنی ساخت كه با نام «آز بزرگ و پرقدرت» سال ۲۰۱۳ اكران شد. با این وجود او بعنوان یك تهیه كننده خیلی سرش شلوغ بوده و تهیه چند فیلم ترسناك را برعهده داشته است.
وی تابحال كارگردانی ۱۵ فیلم بلند را انجام داده كه سه گانه ترسناك و پرطرفدار «مرده شریر» همچون آنهاست.
ریمی یكی از فیلمسازان مطرح است كه به دنیای مارول می پیوندد و قبل از او كنت برانا و جو جانسون كارگردانی نخستین فیلم «تور» و «كاپیتان آمریكا» را در سال ۲۰۱۱ انجام دادند.
اما به جز آنها مارول ترجیح داده است با كارگردان های جوان و با استعداد كه شاید هیج فیلم بلندی نساخته بودند كار كند. جاس ودون، آنتونی و جو روسو، جیمز گان، ریان كلوگر و تایكا وایتیتی همچون این چهره ها بودند.
برای فیلم جدید «دكتر استرنج» بندیكت كامبربچ بار دیگر بعنوان شخصیت اصلی ظاهر خواهد شد. وی نخستین بار در سال ۲۰۱۶ در این نقش روی پرده ها رفت.

1398/11/18
01:25:40
5.0 / 5
4180
تگهای خبر: اجرا , تولید , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز