كارگاه آموزش فیلمسازی خلاق در كیش

كارگاه آموزش فیلمسازی خلاق در كیش

به گزارش مجله سرگرمی محمدعلی سجادی كارگاه آموزش فیلمسازی خلاق را از تاریخ 4 تا 10 بهمن ماه در منطقه آزاد كیش برگزار می نماید.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم كیش (موج)، محمدعلی سجادی كارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران در جهت ارتقای كیفی آموزش سینما، كارگاه فیلمسازی خلاق را برای علاقمندان به این هنر و صنعت در جزیره كیش برگزار می نماید.
محمدعلی سجادی كارگردان سینما درباره علاقمندی خود به برگزاری این كارگاه های سینمایی اظهار داشت: هنوز دوست دارم یاد بگیرم. شما چطور؟ چقدر سینما را دوست دارید؟ چقدر آنرا می شناسید؟ آیا بدون شناخت دوربین و قواعد آن می شود فیلم ساخت؟ حالا می خواهم بگویم چندروز باهم بودن فرصتی است برای ورود به پرده نقره ای سینما.
كارگاه آموزشی فیلمسازی خلاق توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد كیش و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم كیش(موج) برنامه ریزی و اجرایی شده است. علاوه بر محمدعلی سجادی، آرش خزایی نیز فیلمسازی تك نفره را تدریس می كند.
همچنین مقرر است فیلم های ساخته شده توسط هنرجویان در مجموعه كارگاه های خلاق فیلمسازی نمایش و مورد نقد و بررسی قرار گیرد و طبق برنامه ریزی انجام شده این فیلم ها توسط مدرسه فیلمسازی ایموفیس انتخاب و در جشنواره های بین المللی عرضه و پخش می شوند.
محمدعلی سجادی در این دوره از كارگاه های آموزش فیلمسازی خلاقی، سرفصل «كارگردانی از ایده تا اجرا» را تدریس می كند و هنرجویان همراه با او فیلم هایی را در جزیره می سازند.

1398/10/27
12:30:15
5.0 / 5
4002
تگهای خبر: اجرا , جشنواره , دبیرخانه , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز