بعد از حضور در چند رویداد بین المللی؛

بی وزنی در آكادمی كارولینای نیویورك نمایش داده می شود

بی وزنی در آكادمی كارولینای نیویورك نمایش داده می شود

به گزارش مجله سرگرمی فیلم سینمایی بی وزنی به نویسندگی و كارگردانی مهدی فرد قادری به بخش اصلی آكادمی شمال كارولینا راه پیدا كرد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مشاور رسانه ای پروژه «بی وزنی»؛ فیلم سینمایی «بی وزنی» به نویسندگی و كارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه كنندگی مرتضی شایسته به بخش اصلی آكادمی «شمال كارولینا» راه پیدا كرد.
این فیلم كه قبل از این در جشنواره فیلم های ایرانی لندن به نمایش در آمده بود و هفته آینده هم در بخش مسابقه جشنواره منار بلغارستان اكران خواهد شد، در جدیدترین حضور بین المللی خود در آكادمی «شمال كارولینا» حضور خواهد داشت و برای دریافت جایزه «بنیان گذاران»، «كارگردانان» و «مدیر آكادمی» با فیلم های دیگر از سراسر جهان به رقابت می پردازد. این آكادمی هر ساله در شهر نیویورك انجام می شود.
پخش بین المللی این فیلم را موسسه «پرشیا فیلم» به مدیریت علی قاسمی بر عهده دارد و جوایز برندگان آكادمی «كارولینا» دیماه سالجاری در نیویورك اهدا می شود.
«بی وزنی» بعنوان یك فیلم اجتماعی با قصه ای زنانه، فیلمنامه ای متفاوت دارد كه فرد قادری در امتداد نگاه منحصر به فرد خود در این اثر هم فضایی تجربه گرا و متفاوت و روایتی نو در سینمای اجتماعی را به تصویر كشیده است.
امیرعلی دانایی، بهاره كیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاكروان بازیگران این فیلم هستند.

1398/10/19
20:28:43
5.0 / 5
4171
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز