در جشنواره ملی اسباب بازی

شادپیمایی عروسكی و اجرای نمایش خیابانی پیرمرد و ترب

شادپیمایی عروسكی و اجرای نمایش خیابانی پیرمرد و ترب

مجله سرگرمی: شادپیمایی (كارناوال) عروسكی و اجرای نمایش خیابانی پیرمرد و ترب از طرف عروسك های غول پیكر در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی انجام می شود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، شادپیمایی عروسكی و اجرای نمایش خیابانی پیرمرد و ترب از طرف عروسك های غول پیكر از مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون در خیابان حجاب به پارك لاله تهران در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی در حال برگزاری است.
«پیرمرد و ترب» داستان معروف بابابزرگی موقع كار در مزرعه است كه ترب بسیار بزرگی پیدا می كند. می كوشد آنرا از زمین بیرون بكشد ولی نمی تواند. زنش بی بی گل بانو، نوه اش ریحانه خانم، فندقی سگ نگهبان، پیشی و موش كوچولو هم به كمكش می آیند و همه با هم ترب را بیرون می آورند...
بما بر گزارش روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، این شادپیمایی با هماهنگی مركز تولید تئاتر و تئاتر عروسكی كانون در روز چهارشنبه ۱۱ دی ساعت های ۱۰: ۳۰ و ۱۳ و روز جمعه ۱۳ دی در همین ساعت ها اجرا خواهد شد.
پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد.




منبع:

1398/10/12
23:58:12
5.0 / 5
4385
تگهای خبر: اجرا , اسباب بازی , تئاتر , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز