آمادگی ایران برای توسعه روابط فرهنگی با تونس

آمادگی ایران برای توسعه روابط فرهنگی با تونس

مجله سرگرمی: ابوذر ابراهیمی تركمان در حاشیه یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ كشورهای اسلامی عضو آیسسكو با وزیر فرهنگ تونس دیدار و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط فرهنگی با این كشور تاكید نمود.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوذر ابراهیمی تركمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی كه جهت شركت در یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ كشورهای عضو آیسسكو به تونس سفر كرده است، با محمد زین العابدین وزیر فرهنگ تونس دیدار و گفت و گو كرد.
در این دیدار محمد زین العابدین ضمن تشكر از حضور هیات ایرانی در یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ كشورهای عضو آیسسكو بر توسعه همكاری ها و روابط فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تونس تاكید نمود. وزیر فرهنگ تونس همین طور روابط فرهنگی بین دو كشور را خوب و رو به گسترش توصیف كرد.
ابراهیمی تركمان نیز ضمن تشكر از دولت تونس برای برگزاری شایسته یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ كشورهای عضو آیسسكو با اشاره به سابقه ۵۰ ساله موافقتنامه فرهنگی بین دو كشور ایران و تونس، بر گسترش همكاریهای فرهنگی در زمینه های مختلف اصرار كرد و از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همكاریهای فرهنگی با جمهوری تونس آگاهی داد.




منبع:

1398/10/01
11:59:09
5.0 / 5
4161
تگهای خبر: سفر , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز