در گزارش مجله سرگرمی مطرح شد؛

امیدواری داور آلمانی رشد به آینده پویانمایی ایران

امیدواری داور آلمانی رشد به آینده پویانمایی ایران

به گزارش مجله سرگرمی داور آلمانی بخش دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز جشنواره فیلم رشد می گوید طی چند روز گذشته انیمیشن های جذابی از فیلمسازان ایرانی تماشا كرده و به آینده ساخت انیمیشن در ایران امیدوار است.



ویفا آنجاونكمین داور آلمانی بخش دانش آموزان و فرهنگیان فیلمساز چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم «رشد» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سابقه حضورش در این جشنواره اظهار داشت: اولین باری نیست كه در تهران حضور دارم اما اولین باری است كه در جشنواره «رشد» شركت كرده ام، اقامتم این چند روز در ایران بسیار فوق العاده و همراه خاطره های خوب بود.
وی با اشاره اینكه با عنایت به تحولات رسانه ای در آینده این جشنواره فراگیر و تاثیرگذارتر خواهد شد، بیان كرد: جشنواره فیلم «رشد» تجربه بسیار مثبتی برای جوانان خواهد بود و نسل آینده فیلمسازان را تربیت خواهد نمود. در ایران فیلمسازان جوان و آتیه داری وجود دارد كه استعدادشان باید به تمام جهان نشان داده شود.
داور جشنواره فیلم «رشد» تصریح كرد: اگر فیلمسازان جوان ایرانی فرصت این را داشته باشند كه استعداشان را همانطور كه خودشان می خواهند نشان بدهند در آینده ای نه چندان دور شاهد فیلم های فوق العاده ای خواهیم بود.
وی عنوان كرد: هم اكنون ارتباط بسیار قوی بین آلمان و ایران برقرار است. جشنواره های مشهور زیادی در كشور آلمان برگزار می گردد كه فیلمسازان ایرانی در آن شركت می كنند.
آنجاونكمین در انتها اظهار داشت: برخی از فیلمسازان ایرانی كه در جشنواره های آلمانی شركت می كنند سطح كاری بالایی دارند، خصوصاً در زمینه ساخت انیمیشن. طی چند روز گذشته انیمیشن های جذابی از فیلمسازان جوان ایرانی تماشا كردم و در این مدت، شگفت زده و به آینده ساخت انیمیشن در ایران امیدوار شدم.

1398/08/27
13:30:49
5.0 / 5
4220
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز