بهمن كامیار به مهر خبر داد؛

ساخت به عقب برنمی گردیم منتفی شد، ساخت برج ماهی با فضای زنانه

ساخت به عقب برنمی گردیم منتفی شد، ساخت برج ماهی با فضای زنانه

مجله سرگرمی: بهمن كامیار تهیه كننده فیلم سینمایی به عقب برنمی گردیم از منتفی شدن ساخت این فیلم به كارگردانی پویا نبی آگاهی داد.



بهمن كامیار تهیه كننده و كارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود اظهار داشت: ما قبل از این پروانه ساخت فیلم سینمایی «به عقب برنمی گردیم» به كارگردانی پویا نبی را دریافت و با بعضی از بازیگران به صورت كلامی به نتیجه رسیده بودیم اما این بازیگران پس از این صحبت ها به پروژه های دیگر پیوستند و بدین سان هم اكنون ساخت «به عقب برنمی گردیم» منتفی است و برنامه ای برای تولید آن نداریم.
وی اضافه كرد: پس از اتفاقی كه برای «به عقب برنمی گردیم» افتاد من درخواست پروانه ساخت دیگری برای فیلم خودم به نام «برج ماهی» دادم كه پس از دریافت این مجوز آغاز به پیش تولید می نماییم.
كامیار با اشاره به اینكه «برج ماهی» یك فیلم اجتماعی است، عنوان كرد: این فیلم همانند ساخته های پیشین من فضای زنانه ای دارد و درباره زن میانسالی است كه برای یكی از فرزندانش مشكلی پیش می آید به عبارتی «برج ماهی» درباره رابطه با فرزندان است.
این كارگردان درانتها اظهار نمود: اگر بتوانیم با بازیگران مدنظر خودمان به نتیجه برسیم فیلمبرداری این اثر را در پاییز آغاز می نماییم.


منبع:

1398/06/25
13:52:32
5.0 / 5
4077
تگهای خبر: تولید , فیلم , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز