این عادت مسری است بعلاوه فیلم

این عادت مسری است بعلاوه فیلم

مجله سرگرمی: این جا به بستن داربست و زخمی كه هر بار از حركتِ میله های فلزی عایدش می شود، عادت دارد. به زباله هایی كه تعطیلی های چند روزه برای برگزاری مراسم مختلف و حتی به توپ بازی های جوانانِ اصفهانی در نیمه های شب و بالارفتن شان از بدنه های تاریخی میدان هم عادت دارد. اما بعضی از این عادت ها را نمی توان به چشم دید و حرفی نزد...


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، این جا مسجد جهانی «امام (ره)» اصفهان در میدان نقش جهان است، میدانی كه بناهای تاریخی اش از همین مسجد تاریخی و منحصربه فرد گرفته تا مسجد شیخ لطف الله هر كدام به تنهایی می توانند نقشِ مهمترین بنای تاریخی و البته جهانی شده ی كشور و شهر اصفهان باشند كه آداب به جا آوردن فرائض دینی در اسلام را به توریستهای خارجی معرفی كرده و از طرف دیگر مهمترین منبعِ معماری اسلامی باشند.
اما نوع رفتاری كه در زمان آماده كردن فضا برای برگزاری هر نوع مراسمی با بخش های مختلف این بناهای تاریخی می شود، فقط زخم به تن مساجد تاریخی اصفهان جا می گذارد و بس.
در جدیدترین نوعِ رفتارها، كارگرِ در حالِ كار، میله های داربستی را كه در حال نصب در فضای داخلی مسجد امام (ره) است را از بالا به پایین و برعكس به بدنه ی كاشی كاری شده ی مسجد امام (ره) اصفهان می كشد تا همكارش میله را گرفته و سرجای خود نصب كند. كارگر دیگر خودش را از بالای بوم، بین جداره ها گیر می دهد تا كار نصب داربست ها را تمام كند، اما گیرنده ی فیلم وقتی به او برای این كار اعتراض می كند، می گوید: این كار عادی است برای نصب داربست ها!
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: video/mp4


منبع:

1398/06/14
13:23:26
5.0 / 5
4147
تگهای خبر: فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز