امین جامعه شناسی ایران منتشر گردید

امین جامعه شناسی ایران منتشر گردید

به گزارش مجله سرگرمی كتاب «امین جامعه شناسی ایران: یادمان دكتر محمدامین قانعی راد» به كوشش حسن گنجی منتشر گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، این كتاب در ۳۸۰ صفحه از جانب انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران راهی بازار شده است.
در معرفی ناشر از این كتاب آمده است: در این كتاب، یادداشت ها و سخنرانی های شخصیت های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ایران درباره خصوصیت ها و فعالیت های علمی، اجتماعی، سیاسی، اندیشه ها و نگاه های كلان قانعی راد مورد توجه قرار گرفته است.
همینطور در این كتاب به شعاع اندیشه ها و نشر فكر قانعی راد در جامعه ایرانی، موضع گیری های شجاعانه و بدون تكلف او نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی، نقش كلیدی وی در نمایاندن جامعه ایرانی و مدیریت انجمن جامعه شناسی ایران پرداخته شده است.
سخن ابتدایی این كتاب به قلم اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران است كه در بخشی از آن آمده است:
«قانعی ‎راد سال ها بعنوان عضو هیات علمی مركز تحقیقات سیاست علمی كشور و هم عضو و رئیس انجمن جامعه شناسی ایران به توسعه و ترویج این علم در كشور كمك كرده بود و جدای از تالیفات مختلف در این عرصه به تربیت شاگردان و دانشجویان بسیاری همت گمارده بود كه بی گمان نامی نیك از او به یادگار خواهد ماند. یكی از مهم ترین خصوصیت های فعالیت های علمی این استاد بزرگ، نگاه جامع نگر و كلان او بعنوان یك جامعه شناس در ارتباط با توسعه و مدیریت بود.»
همینطور در این كتاب، علی انتظاری مطلبی با عنوان «كنشگر واقعی قانعی راد در عرصه علم» نوشته و «نمونه تعهد روشنفكرانه» مطلب دیگری است كه به قلم احمد بخارایی نگاشته شده است.
علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملی واقع در ساختمان كتابخانه ملی ایران رجوع كنند یا با شماره ۸۱۶۲۳۳۱۵ تماس بگیرند.



1398/05/24
09:25:35
5.0 / 5
4381
تگهای خبر: بازار , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز