تمدید فراخوان شبكه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

تمدید فراخوان شبكه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر

مجله سرگرمی: دبیر اجرایی شبكه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر از تمدید زمان ارسال آثار تا 25 مردادماه آگاهی داد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه شبكه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر اظهار داشت: نظر به استقبال شهرها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر كشور در خصوص تمدید مهلت ارسال آثار اولیه به دبیرخانه شبكه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، این مساله در جلسه شورای برنامه ریزی مطرح و با موافقت معاون محترم امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهلت ارسال آثار تا ۲۵ مردادماه سال جاری تمدید گردید.
او با اشاره به خاصیت های این طرح اظهار داشت: این طرح همچون طرح های مبتنی بر توجه به ظرفیت های بومی و محلی در حوزه فرهنگ و هنر است كه توسط معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همكاری تعداد دیگری از نهادها و دستگاه های همكار طراحی شده و در ۱۰ رشته موضوعی و چندین رشته زیر سوژه معرفی می گردند. این شبكه ها بعنوان بازوان اجرایی و برنامه ریزی حوزه فرهنگ و هنر خواهند بود.
بر طبق این گزارش، علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی شبكه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر www.creative-cities.ir بازگشت كنند و یا با شماره های ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۲، ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۸، ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱ تماس بگیرند.




منبع:

1398/05/14
14:17:50
5.0 / 5
4347
تگهای خبر: اجرا , دبیرخانه , دستگاه , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز