دعوت وزارت ارشاد از مردم برای حضور در مراسم خاكسپاری ۱۵۰شهید

دعوت وزارت ارشاد از مردم برای حضور در مراسم خاكسپاری ۱۵۰شهید

به گزارش مجله سرگرمی مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‎ای مردم را جهت شركت در مراسم خاكسپاری پیكرهای مطهر ۱۵۰شهید گمنام و شناسایی شده دفاع مقدس كه روز پنج شنبه ۶ تیر ماه ساعت ۹ بامداد از مقابل دانشگاه تهران برگزار می شود؛ دعوت كرد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بار دیگر عطر دل انگیز پیكرهای پاك شهدا، این تطهیر شدگان كوثر ناب بهشتی، حال و هوای شهرمان را آسمانی می كند. جهاد مقدس شهیدان و خون پاك آنان عامل بقای فرهنگ تشیع علوی و تداوم بخش ارزش هایی است كه عدالت و آزادی در پرتو آن به عینیت می رسد.
براستی اگر فرهنگ ایثار و شهادت در افق بیكرانگی منشور انقلاب اسلامی نبود، هیچگاه ماوایی پر دوام و پرصلابت همچون جمهوری اسلامی ایران بر مظلومان جهان هویدا نمی گشت. شهدا و ایثارگران در حقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، ایثار و از خود گذشتگی انسان هایی هستند كه عشق را در مكتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند.
هم پیمان با این پروانه های شمع ولایت كه درپرتو نور ایمان خویش به درجه كمال رسیدند و در راه تحقق آرمان های این گوهرهای تابناك، كاركنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خویش را متعهد می دانند تا در مراسم خاكسپاری پیكرهای مطهر ۱۵۰ شهید دفاع مقدس كه در روز پنجشنبه ۶ تیرماه ساعت ۹ بامداد از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج الشهدا تشییع می شود حضور یافته و بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت كنند.




منبع:

1398/04/09
01:23:00
5.0 / 5
4522
تگهای خبر: رسانه , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز