در گزارش مجله سرگرمی عنوان شد؛

فرصت اكران فیلم های نوروز ۹۸ به انتها رسید، عقد سه قرارداد جدید

فرصت اكران فیلم های نوروز ۹۸ به انتها رسید، عقد سه قرارداد جدید

مجله سرگرمی: سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینكه قرارداد ۳ فیلم سینمایی بسته شد اصرار كرد فرصت نمایش آثار اكران نوروزی به انتها رسید.



غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز اظهار داشت: در جلسه شورای صنفی نمایش كه امروز یكشنبه ۱۲ خردادماه برگزار شد، آخر نمایش فیلم های نوروز در سرگروه ها بجز فیلم «پیشونی سفید ۳» به علت آخر تعداد هفته اكران بر مبنای آیین نامه اعلام گردید و نمایش این فیلم ها تنها در پردیس های سینمایی ادامه دارد.
وی با اشاره به اینكه شورا پیشنهاد كرده در طول سال هر دفتر پخش تنها امكان اكران ۲ فیلم را در یك سرگروه داشته باشد، بیان كرد: قرارداد فیلم «قصر شیرین» به كارگردانی رضا میركریمی در گروه سینمایی آزادی، پس از فیلم «ما همه با هم هستیم» به كارگردانی كمال تبریزی بسته شد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: همینطور فیلم «كار كثیف» به كارگردانی خسرو معصومی پس از فیلم «دختر شیطان» در گروه سینمایی فرهنگ نمایش داده می شود و قرارداد «ایده اصلی» به كارگردانی آزیتا موگویی پس از فیلم «شبی كه ماه كامل شد» به كارگردانی نرگس آبیار اكران می شود.
فرجی در انتها اظهار داشت: «ما همه با هم هستیم» به كارگردانی كمال تبریزی، «شبی كه ماه كامل شد» به كارگردانی نرگس آبیار، «دختر شیطان» به كارگردانی قربان محمدپور و «سرخپوست» به كارگردانی نیما جاویدی به ترتیب در سر گروهای آزادی، استقلال، فرهنگ و آستارا از چهارشنبه ۱۵ خردادماه اكران می شوند و نمایش فیلم های «نبات» و «تگزاس» و «سامورایی در برلین» در سینماها ادامه دارد.


منبع:

1398/03/12
16:05:15
5.0 / 5
4296
تگهای خبر: فرهنگ , فیلم , كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز