رادیو تهران شب قدر از زندان اوین روی آنتن می رود

رادیو تهران شب قدر از زندان اوین روی آنتن می رود

به گزارش مجله سرگرمی تا سپیده تهران از رادیو تهران با برگزاری پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شب قدر از زندان اوین روی آنتن می رود.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، علیرضا مبینی مدیر گروه تهران و رویدادهای شبكه رادیویی تهران اظهار داشت: فرصتی پیش آمده تا به قدر همت و توان خود تا روز عید سعید فطر، عیدانه ای با نام عیدانه آزادی و وصل به خانواده های چشم انتظار زندانیان جرائم غیر عمد تقدیم نماییم.
وی افزود: ویژه برنامه سحرگاهی شبكه رادیویی تهران با عنوان «تا سپیده تهران» با همكاری و مشاركت ستاد دیه كشور پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را برگزار می نماید و درخواستم از مردم این است كه بیایید در این روزها و شب های پر قدر، توشه ای برای خود مهیا نماییم.
ویژه برنامه «تا سپیده تهران» شب قدر از ساعت ۳ تا ۵ با مداد با همراهی مددجویان از زندان اوین روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.
سیدعلی اكبر حیدری كه مدالش را به یكی از زندانیان اعدامی بخشید، حجت الاسلام یحیی صالح نیا امام جمعه غرب استان تهران و نماینده ولی فقیه در تهران از میهمانان این برنامه خواهند بود.
امیرحسین ثقفی و امیر بنی هاشمی تهیه كننده، مینا نیكانیك سردبیر و رضا خضرایی گوینده در این شب ها همراه شما عزاداران خواهند بود.

1398/03/05
14:56:16
5.0 / 5
4559
تگهای خبر: رادیو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز