بهروز افخمی در گزارش مجله سرگرمی:

اجرا در تلویزیون به صلاح بنیامین و گلزار نبود، تداوم یك اتفاق عجیب

اجرا در تلویزیون به صلاح بنیامین و گلزار نبود، تداوم یك اتفاق عجیب

مجله سرگرمی: بهروز افخمی كارگردان سینما و مجری برنامه سینمایی هفت اجرای سلبریتی ها در برنامه های غیرتخصصی تلویزیون را عجیب و موجب خدشه دار شدن اعتبار آنها توصیف كرد.



بهروز افخمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور سلبریتی ها و هنرمندانی كه در تلویزیون به اجرای برنامه های گفتگومحور و دیگر برنامه ها می پردازند، بیان كرد: حضور سلبریتی ها در برنامه های گفتگومحور اتفاق غریبی است، چون مجریان تلویزیون در كار خود حرفه ای و استخوان خردكرده هستند و طبیعتاً انتظار داریم همان ها یا شاگردانشان وارد كار اجرا شوند.
وی درباره حضور خود در برنامه سینمایی «هفت» نیز عنوان كرد: من هم در ابتدا خودرا برای اجرای «هفت» و حتی نقد سینما صالح نمی دانستم و فكر می كردم باسابقه ترهایی هستند كه بخواهند برنامه را اجرا كنند، با این وجود فكر كردم برنامه «هفت» كاری تخصصی است و نیاز به تسلط به معلومات سینمایی هم دارد اما عجیب است كه در حوزه مسابقات و برنامه های سرگرمی یك بازیگر جای مجری را بگیرد و در واقع سلبریتی ها سابقه خودرا بدین سان خراب كنند.
این كارگردان سینما با اشاره به ضربه ای كه این اتفاق برای چهره ها خواهد داشت، اظهار داشت: حضور در برنامه های غیرتخصصی به اعتبار امثال بنیامین بهادری یا محمدرضا گلزار هم ضربه می زند و به صلاحشان نبود كه در چنین جایگاهی شناخته شوند. زمانی كه من می خواستم اجرای «هفت» را قبول كنم عده ای مخالف بودند و نصیحت می كردند كه اجرا را قبول نكنم. اینها به من می گفتند با اجرای برنامه بعنوان مجری تثبیت خواهم شد و امكان دارد به ضررم تمام شود و هویتم را خدشه دار كند.
وی درانتها توضیح داد: حرف دوستانم تا حدی درست هم بود و اگر من بیشتر به اعتبارم در نویسندگی و كارگردانی فكر می كردم احتمالاً قبول نمی كردم كه مجری شوم. الان هم به نظرم غیر از اینكه تلویزیون باید به اعتبار خود فكر كند، افرادی كه در زمینه دیگری هم شهرت و اعتبار دارند باید به این اعتبار فكر كنند.


منبع:

1398/03/03
23:41:55
5.0 / 5
4238
تگهای خبر: اجرا , تخصص , تلویزیون , كارگردان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز