درخواست از هنرمندان پیشكسوت برای حفظ یك موسسه، اعضاء شایعه سازی نكنند

درخواست از هنرمندان پیشكسوت برای حفظ یك موسسه، اعضاء شایعه سازی نكنند

به گزارش مجله سرگرمی مراسم تجلیل از هنرمندان پیشكسوت متولد اردیبهشت در حالی برگزار گردید كه عباس عظیمی از حاضران خواست با همدلی و مهربانی، موسسه پیشكسوتان هنرمند را حفظ كنند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، جشن تجلیل از هنرمندان پیشكسوت متولد اردیبهشت شنبه ۱۴ اردیبهشت در مجموعه باغ زیبا برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم، عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت كه اجرای این مراسم را هم بر عهده داشت، با اشاره به اینكه موسسه ایام پرمشغله ای را پشت سر گذاشته است، اضافه كرد: سفر مشهدی برای پیشكسوتان داشتیم و در هفته تئاتر از ۱۹ پیشكسوت هنرمند تئاتر با كمك خانه تئاتر تجلیل كردیم.
او سپس درگذشت استاد ترابی گودرزی از هنرمندان هنرهای سنتی را تسلیت گفت.
عظیمی به فرارسیدن ماه رمضان اشاره نمود و اظهار داشت: بسته هایی به مناسبت این ماه برای پیشكسوتان تهیه خواهیم كرد. همینطور هدیه روز تولد افزایش یافته است، البته آن موقع كه مبلغ هدیه سیصد هزار تومان بود، به اندازه یك نیم سكه ارزش داشت اما هدیه ۵۰۰ هزار تومانی الان، در مقابل سكه پنج میلیونی به چشم نمی آید.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت با اشاره به اینكه در بحث شروع تولدهای جدید، امسال سال صحبت های شماست، خطاب به هنرمندان پیشكسوت اظهار داشت: شما نباید شنونده باشید و برای پویانمایی موسسه باید شما نظرات تان را به ما بگویید. موسسه برای تیم ما نیست و روزی تیم عوض خواهد شد ازاین رو بهتر است ایده و فكر شما بر این موسسه حكمفرما شود.
عظیمی با اشاره به اینكه در بخش آموزش های هنر مقرر است اتفاقات خوبی بیفتد، بیان كرد: مركز علمی كاربردی فرهنگ و هنر در كرج است كه به مزایده گذاشته شده، در این مركز بیشتر از سی رشته هنری آموزش داده می شود. امیدواریم به كمك آقای صالحی وزیر ارشاد آن مكان بدون تشریفات اداری در اختیار ما قرار گیرد تا در حوزه آموزش هنر، كارهایی انجام دهیم.
او درباره كمك هزینه ماهیانه ای كه به هنرمندان پیشكسوت هدیه داده می شود، اظهار داشت: این مبلغ ماهیانه كه به حساب پیشكسوتان عضو موسسه واریز می شود، هدیه ای در مقابل عضویت آن هاست و نه مستمری است نه حقوق. این مبلغ ثابت نیست و برای هنرمندانی كه بیمار می شوند و در خانه سالمندان مستقر می شوند، افزایش می یابد. تمام پول و بودجه این موسسه برای اعضای آن خرج می شود.
عظیمی سپس به شایعاتی درباره این موسسه شنیده می شود، اشاره نمود و اظهار داشت: اعضای موسسه باید منسجم تر عمل كنند. ما همیشه تلاش كردیم اختلافات را برطرف نماییم و وحدت ایجاد نماییم. اعضا هم باید بدانند به یكدیگر احترام بگذارند و شایعه سازی نكنند تا موسسه را حفظ نماییم. هرچه اختلاف بیشتر شود آینده موسسه به خطر می افتد.
سپس از هنرمندان حاضر در این مراسم تجلیل و قدردانی گردید.
از هنرمندان اردیبهشتی كه در این مراسم حضور داشتند می توان به علی ژكان، اسحاق خانزادی، امیرعلی جوادیان، محمد فلاح مراد، جهانگیر رجبی خواه، جلیل عندلیبی، ذبیح الله شهبازی، باقر كریم پور، مهدی شاه محمدیان، علاالدین قاسمی، قاسم رفعتی، ایرج راد، رضا صفایی پور (توفان)، صادق احمدی، محمد موسوی، فرزانه كابلی (همسرش هادی مرزبان به جای او حضور داشت)، مریم نشیبا، اكبر رحمتی، عباس علی براتی پور، داود فیاضی، احمدرضا اسعدی، عزت الله مهرآوران، محمد هادی جمالی، جمال اجلالی، كریم اكبری مباركه، صفا آقاجانی، حسین محجوبی، حمید انگجی، علیرضا درویش نژاد، جواد انصافی اشاره نمود.
مهدی شاه محمدیان، داود فیاضی، جواد انصافی آواز خواندند و علاالدین قاسمی تعزیه خوانی كرد.
علاالدین قاسمی پیش از شروع تعزیه خوانی اظهار داشت: تعزیه را بعضی ها جور دیگر نگاه می كنند اما ما تعزیه را به تمام اروپا و آمریكا با عباس كیارستمی بردیم. آن چیزی كه در موسیقی می بینید ابتدا در تعزیه بوده است.
مریم نشیبا گوینده رادیو پس از تقدیر، به صحبت های عباس عظیمی اشاره نمود و اظهار داشت: آقای عظیمی به شایعات و صحبت ها توجه نكنید.
وی در ادامه برای حاضران دعای خیر كرد.
جمال اجلالی هم كه او را هنگام تقدیر استاد خطاب كرده بودند، اظهار داشت: من استاد نیستم و مقام استاد خیلی والاست.
در انتها مراسم همه هنرمندان متولد اردیبهشتی با كیك تولد خود عكس دسته جمعی گرفتند.



1398/02/23
15:50:12
5.0 / 5
4133
تگهای خبر: اجرا , تئاتر , رادیو , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز