زمان ارسال اثر به اولین جشنواره ملی حكمت و نیایش تمدید گردید

زمان ارسال اثر به اولین جشنواره ملی حكمت و نیایش تمدید گردید

مجله سرگرمی: دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی حكمت و نیایش اظهار داشت: به سبب استقبال علاقه مندان و هنرمندان، زمان دریافت اثر در این جشنواره تا ۱۵ اردییهشت تمدید گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از جشنواره ملی حكمت و نیایش، حجت الاسلام امیر شمس در این باره اظهار داشت: این جشنواره با محوریت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در چارچوب جشنواره های آیات به میزبانی استان تهران برگزار می گردد.
وی اظهار نمود: این جشنواره كه با همكاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در حال برگزاری است، با استقبال علاقه مندان رو برو بوده است.
وی اشاره كرد: مهلت دریافت آثار ۳۰ فروردین ماه پر نظر گرفته شده بود كه به درخواست هنرمندان، این زمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید گردید.
بگفته حجت الاسلام شمس این جشنواره با هدف معرفی آثار برتر پژوهشی، علمی و ادبی در حوزه عترت برگزار می گردد.
وی، تقویت مبانی دینی و بنیان های اخلاقی با محوریت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، پشتیبانی از پژوهشگران، استادان، هنرمندان و فعالان حوزه معارف و مفاهیم عترت طاهره (ع)، جریان سازی و رونق بخشی به این نوع آثار پژوهشی را از دیگر اهداف جشنواره اعلام نمود.
وی افزود: فراخوان جشنواره در بخش های پژوهشی، هنری و آواها و خوانش ها انتشار یافته و علاقه مندان می توانند در بخش پژوهشی با ارسال پایان نامه، رساله، كتاب، ترجمه و تصحیح نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، شعر و داستان به دبیرخانه، در این جشنواره شركت نمایند.
دبیر اجرایی جشنواره تصریح كرد: در بخش هنری، دبیرخانه جشنواره آثار خوشنویسی و پوستر، فیلم های داستانی، نماهنگ كوتاه و بلند را دریافت كرده و در بخش آوایی باز خطبه خوانی نهج البلاغه و نیایش خوانی صحیفه سجادیه برگزار می گردد.
وی تاكید كرد: هیأت داوران جشنواره آثاری كه از سال ۹۰ تا كنون تولید شده اند را داوری خواهدنمود.
او اظهار داشت: علاقه مندان می توانند به منظور شركت در جشنواره حكمت و نیایش به سایت دبیرخانه آن به نشانی www.hekmatoniayesh.com بازگشت كنند.



1398/01/29
14:42:51
5.0 / 5
4808
تگهای خبر: اجرا , پوستر , تولید , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز