محمدرضا فرجی مطرح كرد؛

دلیل تأخیر در توقف اكران رحمان ۱۴۰۰، تهیه كننده باید پاسخگو باشد

دلیل تأخیر در توقف اكران رحمان ۱۴۰۰، تهیه كننده باید پاسخگو باشد

مجله سرگرمی: مدیركل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی درباره تاخیر در توقف اكران فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ توضیحاتی نمایش داد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، محمدرضا فرجی مدیركل دفتر سینمای حرفه ای درباره تاخیر در توقف فیلم «رحمان ۱۴۰۰» اظهار داشت: همه فیلم های سینمایی كه پروانه نمایش می گیرند بنای ما بر حرفه ای بودن تهیه كننده و پخش كننده است و تاكید دارم در طول سال هایی كه در این سمت كار می كنم چنین اتفاقی نیفتاده بود و همه تهیه كننده ها و پخش كننده ها به سبب اهمیت سوژه قوانین را رعایت می كنند.
فرجی افزود: در بیشتر سالن ها فیلم «رحمان ۱۴۰۰» همان نسخه ای كه مورد تایید ما بوده و اصلاحات كامل انجام شده نمایش داده شده است، با عنایت به اینكه بازرسان سازمان سینمایی معمولاً به صورت تصادفی در سالن های سینمایی حضور پیدا می كنند متاسفانه در هفته اخیر متوجه شدیم در بعضی از سالن های سینما نسخه ای كه به صورت كامل اصلاح نشده بود، اكران شده است.
وی در پاسخ به این سوال در خصوص اینكه این اشتباه متوجه چه فردی است؟ توضیح داد: فعلاً از نظر حقوقی پخش كننده و تهیه كننده باید پاسخگوی این اتفاق باشند و ما هم در حال بررسی این مساله هستیم.
فرجی درانتها اشاره كرد: انتظار ما بر داشتن اخلاق حرفه ای تهیه كنندگان، پخش كنندگان و حتی كارگردان فیلم ها در اجرای ضوابط و مقررات و آیین نامه های اجرایی مصوب است و سینما نباید به خاطر یك سهل انگاری گرفتار لطمه شود.
اكران فیلم «رحمان ۱۴۰۰» طبق مفاد ماده ۱۸ آیین نامه نظارت بر نمایش فیلم متوقف شده است.

1398/01/25
17:56:58
5.0 / 5
4296
تگهای خبر: اجرا , فیلم , كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز