با وجود واكنش منفی منتقدان؛

دامبو برصدر گیشه های آمریكا نشست، فروش ۴۵ میلیون دلاری در ۳ روز

دامبو برصدر گیشه های آمریكا نشست، فروش ۴۵ میلیون دلاری در ۳ روز

مجله سرگرمی: فیلم زنده دامبو محصول جدید والت دیزنی با فروش ۴۵ میلیون دلاری در سه روز نخست اكران، بر صدر باكس آفیس آمریكا نشست.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی «دامبو» صدرنشین جدول فروش آمریكا شد كه فیلم جدید متیو مك كانهی با عنوان «The Beach Bum» فروش ۱.۸ میلیون دلاری بدترین افتتاحیه فیلمی از این بازیگر را رقم زد و فیلم دهم باكس آفیس شد.
«دامبو» ساخته تیم برتون با نمایش در ۴۲۵۹ سالن سینما در سه روز فروشی ۴۵ میلیون دلاری را ثبت نمود.
این فیلم كه با اقتباس از انیمیشن سال ۱۹۴۱ ساخته شده درباره یك بچه فیلم بامزه است كه گوش هایی جادویی دارد و می تواند با كمك آنها پرواز كند. در حالیكه انتظار می رفت این فیلم حداقل با ۵۰ میلیون دلار وارد سینماها شود، اندكی كمتر از انتظار ظاهر شده است.
در بازارهای خارج از آمریكا باز «دامبو» با افتتاحیه ۱۰.۷ میلیون دلاری در چین و در مجموع با فروش ۱۱۶ میلیون دلاری در سطح جهان كارش را آغاز نموده است.
این فیلم موفق شد تا فیلم «ما» را كنار بگذارد و نشان دهد كه مخاطبان خیلی به نقدهای منتقدان كه از فیلم استقبال نكرده بودند، توجه ندارند.
با توجه به تعطیلات عید پاك انتظار می رود فروش «دامبو» از این هم بیشتر شود.
«ما» با فروش ۳۳.۶ میلیون دلار دیگر در دو هفته در مجموع در آمریكا ۱۲۸.۲ میلیون دلار فروش كرده و فیلم دوم باكس آفیس شده است.
«كاپیتان مارول» باز در چهارمین هفته نمایشش با فروش ۲۰.۵ میلیون دلار در مجموع ۳۵۳.۸ میلیون دلار فروش كرده و فیلم سوم باكس آفیس است.
در مكان چهارم «۵ پا آن طرف تر» با فروش ۶.۳ میلیون دلار در هفته سوم و مجموع فروش ۳۵.۹ میلیون دلاری و در مكان پنجم «برنامه ریزی نشده» با فروش ۶.۱ میلیون دلار در اولین آخر هفته اكرانش جای دارند.
«برنامه ریزی نشده» یك درام مذهبی به نویسندگی و كارگردانی چاك كونزلمن و ماری سالومون بر اساس كتاب خاطراتی به همین نام از ابی جانسون است.

1398/01/12
16:12:54
5.0 / 5
4337
تگهای خبر: بازار , فیلم , كارگردان , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز