توضیحاتی درباره اولین جشنواره ی ملی هنرهای دیجیتال

توضیحاتی درباره اولین جشنواره ی ملی هنرهای دیجیتال

مجله سرگرمی: آیین رونمایی از پوستر، فراخوان «نخستین جشنواره‌ی هنرهای دیجیتال» در پردیسِ باغ ملی - دانشگاه هنر اجرا شد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره‌ی ملی هنرهای دیجیتال، حسن سلطانی - رئیس دانشگاه هنر و دبیر جشنواره - ضمن بیان این مطلب كه امروز، بخش قابل توجهی از تولیدات هنری با استفاده از فناوری های نوینِ دیجیتال صورت می گیرد یا فناوری های دیجیتال بعنوان جز غیرقابل تفكیك محصولِ نهاییِ آنها به حساب می آید بر اهمیتِ و جایِ خالی یك جشنواره ی ملی و سراسری با موضوعِ هنرهای دیجیتال تصریح كرد و اظهار داشت: با وجود فرصت كوتاهی كه تا زمان برگزاری وجود دارد، ان شاءالله همه‌ی تدابیر به گونه ای اتخاذ شود كه با حضور حداكثری صاحب نظران و هنرمندانِ فعال در این حوزه جشنواره ای شایسته و تأثیرگذار را شاهد باشیم.
وی ابراز امیدواری كرد كه این جشنواره مقدمه ای باشد بر فعالیت های گسترده تر در این حوزه و برگزاری گسترده تر دوره های بعدی جشنواره.
دبیر جشنواره همچنین، بر جلب مشاركت حداكثری سازمان ها، نهادها و بخصوص دانشگاه های كشور در برگزاری این رویداد مهم و حمایتِ فكری و علمی، سخت افزاری و مالی از آنرا خواهان شد.
در این مراسم كه با حضور تعدادی از معاونان، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه هنر برگزار شد، بیژن اربابی - معاون فرهنگی دانشگاه هنر و دبیر اجراییِ اولین جشنواره‌ی ملی هنرهای دیجیتال نیز، ضمن عرضه توضیحاتی در مورد فعالیت های صورت گرفته، از حمایت های معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ریاست دانشگاه هنر، و هم اعضا ستاد اجرایی جشنواره قدردانی كرد و از احسان پارسا بعنوان دبیر ستاد اجرایی و طراح پوستر تشكر كرد و اضافه كرد: این دوره از جشنواره در دو بخش صدمه های اجتماعی و آزاد برگزار می گردد و از آنجائیكه مبحث نخست طیف وسیعی از موضوعات و مسائل را دربرمی گیرد، در آن دست هنرمندان در تولید و ارسال آثار باز خواهد بود.
اولین جشنواره‌ی ملی هنرهای دیجیتال با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت كشور در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می گردد. علاقه مندان به شركت در این جشنواره می توانند تا بیستم فروردین ماه سال ۱۳۹۸ آثار خویش را در پایگاه اطلاعاتی جشنواره به نشانی www.digitalartfestival.ir بارگذاری كنند و اطلاعات بیش تر را درباره‌ی بخش های جشنواره و شرایط شركت در آن كسب كنند.



1397/12/03
13:01:27
5.0 / 5
4392
تگهای خبر: اجرا , پوستر , تولید , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز