بخش فرهنگی و هنری جشنواره مد و لباس فجر فراخوان داد

بخش فرهنگی و هنری جشنواره مد و لباس فجر فراخوان داد

مجله سرگرمی: فراخوان بخش فرهنگی و هنری هشتمین جشنواره بین المللی مد ولباس فجر در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی و با هدف استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری برای ارتقا حوزه مد و لباس اعلام گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این بخش جشنواره مد و لباس فجر به منظور استفاده از ظرفیت آثار فرهنگی و هنری در فرهنگ سازی و ارتقاء دانش و بینش حوزه مد و لباس، مسابقات و برنامه هایی را در چارچوب كمیته فرهنگی و هنری جشنواره فراخوان داده است.
فراخوان بخش های رقابتی جشنواره، شاما مسابقه بین المللی فیلم كوتاه، آثار تبلیغی و سایت ها و شبكه های مجازی در حوزه مد و لباس هستند. درباره بخش های نمایشگاهی و نشست های آموزشی كمیته بعداً اطلاع رسانی خواهد شد.
شركت كنندگان ایرانی و غیر ایرانی باید در یكی از مقاطع دانشگاهی مشغول به تحصیل باشند.
در این جشنواره فیلم هایی پذیرفته میگردد كه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به یكی از جنبه های اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی حوزه مد و لباس مربوط باشند.
فیلم ها محدودیت ژانر، نوع ساخت و تكنیك ندارند. مدت زمان هر فیلم نباید از ۳۰ دقیقه بیشتر باشد. ساخت فیلم ها مربوط به ۵ پارسال تابحال باشد.
همین طور دربخش محدود به آثار تبلیغی محصولات مد و لباس ایرانی، آثار تبلیغی هر برند به صورت مجموعه داوری خواهد شد و جشنواره از پذیرش تك آثار معذور است. مسابقه شامل انواع آثار تبلیغی همچون (آرم، عكس، بروشور، كاتالوگ، پوستر، آگهی های مطبوعاتی، آگهی های شهری و...) خواهد بود.
در بخش سایت ها و شبكه های مجازی مد و لباس نیزبه برگزیدگان در جشنواره مد و لباس غرفه تعلق می گیرد
علاقمندان می توانند آثار خودرا در هر سه بخش تا اختتام دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.




1397/10/06
14:04:44
5.0 / 5
4522
تگهای خبر: پوستر , جشنواره , دبیرخانه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز