در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تدارك روشن ترین شب برای یلدایی متفاوت، به چهره ها اكتفا نكردیم

تدارك روشن ترین شب برای یلدایی متفاوت، به چهره ها اكتفا نكردیم

به گزارش مجله سرگرمی احسان ارغوانی از تهیه كنندگان روشن ترین شب اعلام نمود كه در این ویژه برنامه شب یلدای شبكه دو، به حضور چهره ها و هنرمندان اكتفا نخواهد شد.



احسان ارغوانی یكی از تهیه كنندگان ویژه برنامه «روشن ترین شب» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات این برنامه اظهار داشت: تهیه هر برنامه ای خصوصیت های خودش را دارد و باید تهیه كننده تلاش كند كاملاً فضای برنامه متناسب با حال و هوای مناسبتی باشد كه مقرر است برنامه پخش شود. بنابراین ما هم تلاش كردیم تا برنامه روشن ترین شب نه تنها دارای خصوصیت های یلدایی باشد، بلكه شعار ما «چله نشینی و دورهمی خانواده ها» بود و بر این اساس فضای برنامه هم طراحی كردیم.
وی درباره طراحی بخش كرسی برنامه توضیح داد: راستش در این باره چند اتود زدیم، چون می خواستیم فضای برنامه متناسب با حال و هوای روزگار گذشته باشد كه خانواده ها دورهم جمع می شدند، بنابراین به طراحی یك كرسی فكر كردیم. البته بزرگ ترین كرسی طراحی شد و نمونه آن در برنامه های تلویزیون تا به امروز نبود. این كرسی نماد دورهمی خانواده ها و بازگشت به روزهای خوب گذشته است. همینطور تصمیم گرفتیم كنار این كرسی از مهمانانی دعوت نماییم كه الزاما از چهره ها نیستند، اما دل های بزرگی دارند. بعنوان نمونه شب گذشته میزبان جانبازان عزیزی بودیم كه عاشقانه از مملكت دفاع كردند و همیشه هم بی ادعا بودند. این جانبازان دور كرسی نشستند و مجری برنامه هم با آنها گپ و گفت و صمیمانه داشت. از جانب دیگر نخبگان از دیگر مهمانانی بودند كه دور این كرسی نشستند.

این تهیه كننده افزود: می دانستیم تركیب چنین مهمانی در كنار چهره ها می تواند حال و هوای ویژه ای به برنامه روشن ترین شب بدهد. بنابراین صرفاً به دعوت از هنرمندان اكتفا نكردیم.
ارغوانی درباره آیتم های این برنامه كه به سراغ چهره ها رفته و با آنها درباره یلدا صحبت كردند، توضیح داد: در چارچوب آیتم هایی با لوریس چكناواریان، ژاله علو، محمدعلی بهمنی، صدیقه كیانفر، گیتی خامنه، امیرحسین مدرس، محمد صالح علا و... درباره چله نشینی شب یلدا صحبت كردیم. دلمان می خواستند آنها با تعریف قصه های یلدایی به گونه ای یادآور خاطرات قدیمی باشند. این خاطرات نه تنها برای نسل قدیم جالب بود، بلكه نسل جوان هم با فضای یلدا در گذشته آشنا می شدند. بنابراین این آیتم ها طراحی شد.
وی درباره انتخاب ژیلا صادقی بعنوان مجری برنامه و طراحی مانتوی او كه با رنگ های سبز و قرمز كاملاً یلدایی بود، در حالیكه این اتفاق در لباس مجریان دیگر برنامه های یلدایی شبكه های مختلف سیما رخ نداده بود؟ خاطرنشان كرد: ما می خواستیم با یك برنامه خوب كه نماد ایرانی اسلامی باشد به سراغ یلدا برویم. بنابراین در طراحی دكور سعی كردیم از این نمادها به درستی بهره ببریم. همینطور مجری اصلی برنامه های یلدایی دیگر شبكه ها آقا بود و ما با انتخاب ژیلا صادقی بعنوان مجری اصلی می خواستیم رنگ و لعاب دیگری به برنامه بدهیم. بنابراین مانتوی مجری متناسب با فضای برنامه طراحی شد.
این تهیه كننده افزود: امشب جمعه 30 آذرماه هم برنامه در دو بخش برای مخاطبان پخش می گردد و كوشیده ایم تا فضای برنامه برای مخاطبان شبكه دو جذاب باشد و یك یلدای ماندگار را برای آنها فراهم نماییم.

1397/09/30
14:07:37
5.0 / 5
4370
تگهای خبر: تلویزیون , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز