به افتخار مادر درگذشته اش؛

پسر بازیگر مشهور سینما نام خانوادگیش را تغییر داد

پسر بازیگر مشهور سینما نام خانوادگیش را تغییر داد

مجله سرگرمی: مایكل نیسون پسر لیام نیسون بازیگر مشهور فیلم های فهرست شیندلر و ربوده شده به افتخار مادر درگذشته اش نام خانوادگی خویش را به ریچاردسون تغییر داد.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از رپ، مایكل نیسون پسر لیام نیسون بازیگر مشهور سینما نام خانوادگیش را تغییر داد و نام خانوادگی ریچاردسون را به افتخار مادرش ناتاشا ریچاردسون برای خود برگزید.
ناتاشا ریچاردسون بازیگر فیلم «دام والدین» فرزند تونی ریچاردسون و ونسا ردگریو بود كه در سال ۲۰۰۹ بر اثر حادثه در اسكی دچار خونریزی مغزی شد و 2 روز پس آن دارفانی را وداع گفت. مایكل پسرش در آن زمان ۱۳ سال داشت.
ونسا ردگریو مادر ناتاشا ریچاردسون در گفتگو با دیلی میل تغییر نام خانوادگی نوه اش را اعلام نمود. مجله پیپل هم این خبر را تایید نمود.
ونسا ردگریو به دیلی میل اظهار داشت: تغییر نام خانوادگی مایكل به این دلیل نبود كه او نمی خواست از شهرت پدرش استفاده كند؛ بلكه او می خواست مادرش را در كنار خود نگه دارد، برای این كه مادرش یك بازیگر زن فوق العاده بود.
ردگریو همینطور از این فرصت بهره برد و به نقد سنتِ قرار گرفتن نام خانوادگی مرد بر فرزندان پرداخت و از كار نوه اش استقبال كرد.
مایكل ریچاردسون در آینده در فیلم «وكس لوكس-Vox Lux» مقابل ناتالی پورتمن دیده می گردد. وی همینطور مقرر است سال آینده در پروژه ای مقابل پدرش لیام نیسون بازی كند.

1397/08/01
22:44:09
5.0 / 5
4884
تگهای خبر: فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز