سوگ آواهای كهن به روایت رسول نجفیان در ۱۰ شب

سوگ آواهای كهن به روایت رسول نجفیان در ۱۰ شب

مجله سرگرمی: رسول نجفیان «سوگ آواهای كهن» عاشورایی ایران زمین را به مدت ۱۰ شب در برج میلاد اجرا می كند.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد، علی درویش پور ـ مدیر عامل برج میلاد تهران ـ از برگزاری ویژه برنامه محرم و صفر با عنوان «سوگ آواهای كهن» توسط رسول نجفیان (هنرمند و بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون) اطلاع داد.
وی در این زمینه اظهار داشت: هر ساله برج میلاد در دهه دوم محرم و همینطور آغاز ماه صفر ویژه برنامه های مناسبتی را برگزار می نماید كه اجرای «سوگ آواهای كهن» همچون این برنامه هاست.
مدیرعامل برج میلاد اضافه كرد: «سوگ آواهای كهن» در واقع روایتی از رسم ها و آیین های عاشورایی اقوام ایرانی و سوگ سهراب در شاهنامه است كه توسط هنرمند ایرانی رسول نجفیان به مدت ۱۰ شب در گالری غربی برج میلاد برگزار می گردد.
درویش پور بیان كرد: در حقیقت «سوگ آواهای كهن» نتیجه تحقیق ۳۰ ساله رسول نجفیان روی آیین ها و رسوم عاشورایی و آهنگ های نهفته در تعزیه ها، نواهای عاشقان دلسوخته اباعبدالله الحسین (ع) و لالایی های مادران ایران زمین است كه خود هم به همراه گروهی از هنرمندان موسیقی كشورمان اجرا و روایت می كند.
او ضمن دعوت از عموم مردم و شهروندان جهت استفاده از این ویژه برنامه هنری ـ مذهبی، اظهار داشت: این ویژه برنامه از ۱۸ تا ۲۷ مهر ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در گالری غربی برج میلاد برگزار می گردد.
گروه موسیقی دمام زن، گروه كر، گروه دف نوازان، رسول نجفیان را در اجرای نواهای عاشورایی همراهی می كنند.



1397/07/17
15:01:03
5.0 / 5
4489
تگهای خبر: اجرا , تلویزیون , موسیقی , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز