پرچم ایران و دو برج تهران در پوستر جشنواره ملی اسباب بازی

پرچم ایران و دو برج تهران در پوستر جشنواره ملی اسباب بازی

مجله سرگرمی: پوستر چهارمین جشنواره ی ملی اسباب بازی كانون با طرحی از نشان اصلی این رویداد كه تكه ای از یك جورچین (پازل) است، طراحی و منتشر گردید.


به گزارش مجله سرگرمی به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، محمدرضا احمدی راد طراح این پوستر توضیح داد: در این پوستر از لوگوی اصلی سه دوره گذشته جشنواره به شكل حجمی و بعنوان دروازه ی ورودی این رویداد استفاده كردیم.
وی ادامه داد: رنگ قرمز لوگوی جشنواره ملی اسباب بازی در پوستر این رویداد نشان از هیجان، شادی و سرزندگی در فضایی با آسمان آبی و چمن سبز دارد كه محیطی مطلوب و حال خوب را به افراد القا می كند.
احمدی راد وجود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی بعنوان نماد ملی ایران به همراه تصویر برج های میلاد و آزادی تهران در این طراحی را نشانه هایی برای آگاهی بخشی از محل برگزاری این رویداد عنوان نمود.
این گرافیست و طراح هم چنین خاطرنشان كرد تصویرهایی از خانواده ها و كودكان و نوجوانان در حال حركت و عبور از دروازه برای ورود به محل برگزاری جشنواره اسباب بازی طراحی كردیم تا مخاطبان این رویداد ملی و فرهنگی را به جامعه معرفی نماییم.
چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی با شعار «تمرین زندگی» ۲۶ تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ در مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار می گردد.



1397/07/01
00:11:04
5.0 / 5
4490
تگهای خبر: اسباب بازی , پوستر , جشنواره , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز