اعلام برنامه چهل و نهمین پاتوق فیلم كوتاه

اعلام برنامه چهل و نهمین پاتوق فیلم كوتاه

مجله سرگرمی: اندرو، فلامینگو، كابوس نامه، زیرزمین و پسرك در نهمین جلسه از فصل ششم پاتوق فیلم كوتاه، به نمایش درخواهند آمد.



به گزارش مجله سرگرمی به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین فصل پاتوق فیلم كوتاه «سینما آینده»، روز دوشنبه پانزده مرداد ماه با نمایش ۲ فیلم كوتاه داستانی، یك فیلم تجربی، یك فیلم مستند و یك انیمیشن كار خویش را ادامه خواهد داد.
در این برنامه كه توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همكاری انجمن فیلم كوتاه ایران در محل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار می شود، فیلم داستانی «اندرو» به كارگردانی تورنیكه گوگریچیان از گرجستان، فیلم داستانی «فلامینگو» به كارگردانی امیر نجفی، فیلم تجربی «كابوس نامه» به كارگردانی فرهاد غلامی، فیلم مستند «زیرزمین» به كارگردانی والری ملنیكوف از روسیه و انیمیشن «پسرك» به كارگردانی مونا عبدالله شاهی به نمایش در خواهند آمد.
پاتوق فیلم كوتاه، دوشنبه های هر هفته ساعت ۱۸ در سالن سینمای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان به نشانی تهران، خیابان خالداسلامبولی (وزرا)، نبش خیابان چهارم برگزار می گردد و حضور علاقه مندان در آن آزاد و مجانی است.

1397/05/13
14:22:38
5.0 / 5
4348
تگهای خبر: فیلم , كارگردان , مستند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
NewsFun
newsfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مجله سرگرمی محفوظ است

مجله سرگرمی

سرگرمی و طنز